آخرین اخبار
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
جزئیات آتش سوزی عمدی خودروی پژو پارس در نیشابور
بازدید:۲۶۹
صد آنلاین | رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: بامداد امروز دوشنبه یک دستگاه خودروی سواری در نیشابور به صورت عمدی دچار آتش سوزی شد که ماموران آتش نشانی، حریق را خاموش کردند.
کد خبر : ۱۱۴۱۸۳

 به گزارش صد آنلاین،  رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: بامداد امروز دوشنبه یک دستگاه خودروی سواری در نیشابور به صورت عمدی دچار آتش سوزی شد که ماموران آتش نشانی، حریق را خاموش کردند.

 

 

ابوالفضل اسدی روز دوشنبه افزود: پیرو تماس یکی از شهروندان و اعلام آتش سوزی یک دستگاه خودرو در خیابان کوثر نیشابور به سامانه ۱۲۵ یک گروه از آتش نشانان ایستگاه شهید حصارنوی به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: بر اثر این آتش سوزی که حدود ساعت سه و پنج دقیقه بامداد دوشنبه دوم مهر به آتش نشانی اعلام شد یک دستگاه خودرو پژو پارس آتش گرفت و خسارات زیادی به آن وارد شد. رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: براساس مشاهدات عینی، این آتش سوزی توسط فرد یا افرادی با ریختن بنزین بر روی خودرو یاد شده و به صورت عمدی ایجاد شده بود. سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، ۱۱۵ نیروی عملیاتی، هفت ایستگاه آتش نشانی در شهر نیشابور و ۲ پست عملیاتی در شهرک صنعتی عطار و مجتمع فولاد خراسان دارد. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها