آخرین اخبار
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
چاقوکشی برای یکی از سربازان وظیفه در مشهد
بازدید:۳۳۳
صد آنلاین | جوان 19ساله ای که با خالکوبی تصویر عنکبوت روی کتف خودش به «عنکبوت خارجی»شهرت یافته است در حالی به چنگ قانون افتاد که مامور انتظامی را هدف ضربه چاقو قرارداده بود.
کد خبر : ۱۱۴۱۸۲

 به گزارش صد آنلاین،  جوان 19ساله ای که با خالکوبی تصویر عنکبوت روی کتف خودش به «عنکبوت خارجی»شهرت یافته است در حالی به چنگ قانون افتاد که مامور انتظامی را هدف ضربه چاقو قرارداده بود.

 

 

 

پانزدهم شهریور گذشته گروهی از نیروهای سرکلانتری شمال مشهد در حال اجرای طرح هجرت به منظور برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز بودند که ناگهان جوانی به سوی یکی از سربازان وظیفه هجوم برد و او را با ضربه چاقو مجروح کرد. با این حمله ناگهانی،بلافاصله مامور انتظامی به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت درمان قرارگرفت. از سوی دیگر گروهی از افسران ورزیده کلانتری شفای مشهد به سرپرستی سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری)وارد عمل شدندو به تحقیق درباره ضارب فراری پرداختند. دقایقی بعد بازبینی دوربین های مدار بسته ترافیکی نشان داد که جوان فراری از اتباع غیرمجاز افغانستانی است که تصویری از عنکبوت را روی کتف خود دارد. در همین حال دامنه تحقیقات با بهره گیری از تجهیزات تخصصی و فنی پلیس ادامه یافت  تا این که مشخص شد این جوان شرور «مرتضی-ج»نام دارد و به طور مخفیانه زندگی می کند. گزارش روزنامه خراسان حاکی است در حالی که تعدادی از اتباع غیر مجاز تبعه خارجی در این عملیات پلیسی دستگیر شدند اما از ضارب مامور انتظامی خبری نبود تا این که بالاخره سرنخ هایی از محل اختفای وی در منزل یکی از بستگانش به دست آمد و نیروهای کلانتری شفا با دستورات ویژه سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان عملیات دستگیری وی را آغاز کردند. این متهم 19ساله که سوابق متعدد شرارت و نزاع نیز در کارنامه سیاه خود دارد، در ادامه این عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.او در بازجویی ها گفت:من قرص مصرف می کنم و تعادل روحی نداشتم. تحقیقات بیشتر در حالی ادامه دارد که بررسی های پلیس نشان داد این جوان تبعه خارجی غیرمجاز به خاطر خالکوبی تصویر عنکبوت روی کتف، به عنکبوت خارجی شهرت یافته است.  

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها