۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
مهاجمان ناشناس مرد 60 ساله ای را کشتند !
بازدید:۴۵
صد آنلاین | مرد60 ساله ای در مشهد به دست مهاجمان ناشناس به قتل رسید.
کد خبر : ۱۱۴۰۸۵

 به گزارش صد آنلاین،  سپیده دم هجدهم  شهریور گذشته، اهالی خیابان پورسینای مشهد با پیکر غرق در خون مرد 60 ساله ای روبه رو شدند که مقابل در حیاط منزل مسکونی اش افتاده بود. دقایقی بعد صدای آژیر خودروهای امدادی به گوش رسید و امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان مرد 60 ساله را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال دادند اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی به نتیجه نرسید و این مرد 4 روز بعد جان خود را از دست داد. با گزارش مرگ وی، بی درنگ قاضی وحید خاکشور (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) به همراه گروهی از افسران کارآزموده پلیس آگاهی،عازم مرکز درمانی شد و به تحقیق در این باره پرداخت. بررسی ها بیانگر آن بود که مرد مذکور بر اثر ضربه مغزی جان باخته و احتمالا هدف ضربه جسم سخت قرارگرفته است.

 

 

 

این گونه بود که دامنه تحقیقات به محل وقوع جنایت کشید و زوایای تکان دهنده ای از این ماجرای جنایی فاش شد. تحقیقات نشان داد: 2 جوان که با پسر مقتول اختلاف داشته اند در سپیده دم هجدهم شهریور به منزلی در همان اطراف رفته اند که «سجاد»به همراه مادرش در آن منزل زندگی می کرد اما آن ها وقتی نتوانستند«سجاد»را در آن مکان پیدا کنند به سوی منزل پدری وی در خیابان پور سینای 50 رفته اند و زمانی که پدر 60 ساله «سجاد»برای پاسخگویی به آنان به در حیاط آمده است، ناگهان 2 جوان مذکور او را هدف ضرباتی با جسم سخت قرارداده اند و سپس  از محل گریخته اند.

باتوجه به اهمیت این جنایت سحرگاهی،تلاش کارآگاهان دایره قتل عمد پلیس آگاهی مشهد با دستورات محرمانه قاضی وحید خاکشور در حالی برای دستگیری مهاجمان ناشناس آغاز شده است که بررسی های اولیه از بی گناهی مرد 60 ساله در این ماجرای تکان دهنده حکایت دارد.

 منبع: روزنامه خراسان

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها