آخرین اخبار
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
گاریدو علیه نکونام / مثلث ویرانگر پرسپولیس برای دربی آماده شد
بازدید:۱۱۷۰
 صد آنلاین | پرسپولیس در پیشانی خط خط حمله خود نفراتی دارد که هرکدام در دربی‌های مختلف سابقه گلزنی به استقلال را دارند.
کد خبر : ۱۱۳۹۸۷

به گزارش صد آنلاین،  علی علیپور بی تردید شاخص ترین بازیکن فعلی پرسپولیس در دیدارهای رو در رو با استقلال است. بازیکنی که در ۱۹ سالگی موفق شد دروازه استقلال را باز کرده و از همان روزها نشان دهد که استعداد زیادی در امر گلزنی دارد.


نفر بعدی امید عالیشاه است. کاپیتان محبوب سرخ‌ها که طی چند دربی اخیر عملکرد باورنکردنی داشته و هر وقت در زمین حضور داشته موفق به گلزنی شده است. او به جز این موقعیت فوق العاده‌ای که دارد، آمار بی نظیر ۱۵ بازی بدون شکست مقابل استقلال را تجربه کرده است. آماری که بعید است به این زودی‌ها حتی بازیکنی به آن نزدیک شود. عالیشاه در بازی‌های اخیر ۳ بار مقابل استقلال گلزنی کرده است.

عیسی آل کثیر آخرین ضلع این مثلث هجومی است که در بازی‌های اخیر آن قدر با آرامش و با تمرکز بالا مقابل خط دفاعی و دروازه بان استقلال ظاهر شده که در نوع خود جالب به نظر می رسد. آل کثیر اگرچه دو بار مقابل استقلال گلزنی کرده اما نوع گلزنی او باعث شده تا محبوبیت او در بین هواداران این تیم تا حد زیادی افغزایش پیدا کند.

البته بعید است که گاریدو از آل کثیر و علیپور به شکل هم زمان در ترکیب اصلی پرسپولیس بهره بگیرد اما بی شک آمار فوق العاده این سه بازیکن به عنوان نفرات «دربی باز» پرسپولیس می تواند شرایط بسیار خوبی را برای گاریدو فراهم کند.

گفتنی است علی علیپور ۴ بار، عیسی آل کثیر ۲ بار و امید عالیشاه ۳ بار موفق به باز کردن دروازه استقلال شده اند تا در مجموع این مثلث خط حمله پرسپولیس ۹ بار مقابل استقلال گلزنی کرده باشد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها