آخرین اخبار
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
تیم احتمالی علیرضا جهانبخش را بشناسید
بازدید:۵۱
صد آنلاین | علیرضا جهانبخش به زودی از تیم جدید خود رونمایی خواهد کرد.
کد خبر : ۱۱۳۹۸۴

به گزارش صد آنلاین، به نظر می‌رسد به انتخاب تیم جدید توسط علیرضا جهانبخش نزدیک شده ایم و تیم جدید کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تیمی‌دیگر از لیگ برتر هلند است. تیم توئنته. این باشگاه در شهر انسخده هلند قرار دارد. تاریخ تاسیس این باشگاه به ۱ ژوئیه سال ۱۹۶۵ بر می‌گردد. بنابراین باید گفت این باشگاه جز باشگاه‌های قدیمی فوتبال هلند است. 


امیرهاشمی‌مقدم بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال این خبر را از سوی رسانه‌های هلندی تایید کرد و در خصوص تیم جدید علیرضا گفت: باشگاه توئنته باشگاهی بزرگ و صاحب سبک در فوتبال هلند است که ساختار بسیار خوبی نیز دارد.

امیرهاشمی‌مقدم در پاسخ به این سوال که علیرضا چه زمانی از تیم جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ گفت: واقعیت این است که ما در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد و در تلاش هستیم تا بهترین انتخاب را طبق معیارهای مدنظر علیرضا داشته باشیم.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پیش از این امیرهاشمی‌مقدم مدیر برنامه‌های علیرضا گفته بود جهانبخش به یکی از ۵ تیم برتر فوتبال اروپا ملحق می‌شود. 

تیم توئنته در فصل جدید لیگ برتر هلند ۵ بازی انجام داده که حاصل آن دو برد دو تساوی و یک شکست است. این تیم تا به این جای کار ۸ امتیاز اندوخته و در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر هلند قرار دارد. خط آتش این تیم در ۵ بازی گذشته ۷ بار شلیک کرده و ۵ بار هم دروازه این تیم باز شده است. 

نایمخن، آلکمار و فاینورد سه تیم هلندی است که علیرضا جهانبخش در آن بازی کرده است. برایتون تیم انگلیسی هم دیگر تیمی‌است که علیرضا سابقه حضور در آن را دارد و توئنته پنجمین تیم اروپایی کاپیتان تیم ملی بشمار می‌رود. علیرضا در گیلان و در تیم داماش چهره شد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها