آخرین اخبار
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۲
بازدید:۲۵
سامیار الیاسی به همراه هم تیمی ایتالیایی خود جواز حضور در فینال دونفره تور جهانی تنیس را بدست آورد.
کد خبر : ۱۱۳۵۷۹

هفته دوم تور جهانی تنیس مردان با صعود سامیار الیاسی و سیمونه آگوستینی از ایتالیا به فینال بخش دونفره پیگیری شد.

در ادامه این مسابقات و در مرحله نیمه نهایی بخش دونفره، سامیار الیاسی از ایران به همراه سیمونه آگوستینی از ایتالیا موفق شدند با نتیجه ۵-۶ و ۶-۷ مقابل تیم هند به پیروزی برسند و راهی مرحله پایانی شوند. در فینال الیاسی و آگوستینی به مصاف برنده دیدار بلژیک – استرالیا و هند می‌روند.

در بخش انفرادی این مسابقات نیز علی یزدانی به عنوان تنها نماینده کشورمان در بخش انفرادی ۳-۶ و ۶-۷ مغلوب لورنزو بوچی از ایتالیا (قهرمان هفته نخست) شد تا فردا و در مرحله نیمه نهایی بازی‌ها بوچی از ایتالیا به مصاف ایوانووف ساولی از روسیه برود و دنیز کلاک از روسیه با دو جاویا از هند مسابقه دهد.

در جدول اصلی بازی‌ها نمایندگانی از کشور‌های ایران، اسپانیا، روسیه، ایتالیا، ترکیه، هند، استرالیا، فرانسه، چک و بلژیک حضور دارند. رقابت‌های ۳۰ هزار دلاری تور جهانی تنیس در بخش مردان از ۱۱ شهریور ماه با انجام دیدار‌های جدول مقدماتی آغاز شد و تنیسور‌های کشور‌های مختلف به مدت ۲ هفته برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می‌دهند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت مسابقات ۲ هفته‌ای تور جهانی را بر عهده خواهد داشت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها