آخرین اخبار
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
بازدید:۲۰
در نخستین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در چین کاراته کا‌های کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.
کد خبر : ۱۱۳۵۵۹

در اولین روز از مسابقات قهرمانی آسیا که از صبح امروز در هانگژو چین آغاز شد، ۲ نماینده تیم ملی بانوان به دیدار رده بندی راه یافتند.

طراوت خاکسار در وزن ۵۵-کیلوگرم بانوان پس از قرعه استراحت در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ دئا دوینا از اندونزی را مغلوب کرد سپس در هانتی نماینده قزاقستان را از پیش رو برداشت، اما در نیمه نهایی ۷ بر صفر نتیجه را به تای مای هوآنگ دارنده نشان طلا و نقره آسیا ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ واگذار کرد و راهی رقابت کسب مدال برنز شد.

خاکسار روز یکشنبه برای کسب نشان برنز باید به مصاف آری شیما از ژاپن برود.

در وزن ۶۱- کیلوگرم نیز آتوسا گلشادنژاد دیگر ملی پوش بانوان پس از قرعه استراحت ابتدا حریف عربستانی خود را ۸ بر صفر شکست داد. در دور سوم مقابل ساره العامری دارنده نشان نقره آسیا ۲۰۲۳ از امارات را ۵ بر صفر پیروز شد تا در نیمه نهایی به مصاف گانگ لی از چین برود.

گلشاد نژاد که تا ثانیه‌های پایانی رقابت مقابل قهرمان جهان و دارنده برنز المپیک ۴ بر یک پیش بود با اخطار داور هانسکو شد و از راهیابی به فینال بازماند.

گلشادنژاد روز یکشنبه برای کسب نشان برنز باید با زکیه عدنان دارنده برنز آسیا از مالزی روبرو می‌شود.

در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در دیدار نخست نتیجه را به وانگ از چین واگذار کرد و با شکست این کاراته کا، بهمنیار از راهیابی به جدول شانس مجدد باز ماند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، بهنام دهقان زاده در دور اول ۹ بر صفر راوی از سریلانکا را برد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله ۳ بر ۲ نتیجه را به زولمان از قزاقستان واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت و روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می‌رود.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، امیر مهدی زاده ۹ بر ۵ مقابل العضاری از عربستان شکست خورد و از با راه نیافتن نماینده عربستان به فینال، مهدی زاده نیز از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری ۹ بر یک عیسایا از سنگاپور را از پیش رو برداشت. در دور دوم بهمن عسگری ۶ بر یک مقابل الجناعی از کویت به برتری رسید.

بهمن عسگری ۷ بر یک نتیجه را به آژیکانو از قراقستان واگذار کرد و با این نتیجه از راهیابی به فینال بازماند و برای کسب نشان برنز یکشنبه به روی تاتامی خواهد رفت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم مبینا حیدری در اولین دیدار ۴ بر ۲ مقابل وانگ لی از هنگ کنگ نتیجه را واگذار کرد و با راهیابی نماینده هنگ کنگ به فینال، حیدری نیز برای کسب نشان برنز در جدول شانس مجدد به مبارزات ش ادامه می‌دهد. او در این مرحله ۷ بر ۲ مقابل زاخبایوا از قزاقستان پیروز شد و راهی دیدار رده بندی شد.

 شیما آل سعدی در وزن ۶۸+ کیلوگرم بعنوان آخرین نماینده تیم ملی بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان رفت و با یک برد و یک باخت راهی دیدار رده بندی شد.

آل سعدی در مبارزه اول ۹ بر صفر نتیجه را به نگوئن از ویتنام واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه بینتی فایزال از مالزی ۳ بر صفر برد.

او با این پیروزی راهی دیدار رده بندی شد و روز یکشنبه شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان خواهد کرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها