آخرین اخبار
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
بازدید:۲۸
دستیاران نکونام در بررسی وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خواهان کوتاهی قسمت‌های از چمن شدند که این موضوع باعث اعتراض قائم مقام نساجی شد.
کد خبر : ۱۱۳۵۵۷

تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان استقلال خواهد بود که ورود دستیاران نکونام به درون زمین و بررسی چمن ورزشگاه با اعتراض آن‌ها همراه شد.

استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که مناطقی از زمین بازی بخصوص مقابل محوطه‌های جریمه دو سمت ورزشگاه، دارای چمن بلندتری است و مراتب اعتراض خود را به گوش نوشه ور، ناظری بازی رساندند و اعلام کرده اند تا زمانیکه چمن کوتاه نشود، وارد زمین مسابقه نخواهند شد.

به همین دلیل، ناظر بازی از مسئولین استادیوم درخواست کرد تا چمن مناطق مورد بحث را کوتاه کنند که ایزد سیف الله پور، قائم مقام باشگاه نساجی خطاب به نوشه ور اعلام کرد که خود او نیم ساعت قبل، چمن ورزشگاه را تأیید کرده است که نوشه ور نیز در پاسخ می‌گوید که نظرش عوض شده است.

مجادله و بگو مگوی قائم مقام باشگاه نساجی با ناظر بازی بخاطر ارتفاع چمن و کوتاه کردن آن، توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد و در نهایت نیز با دستور نوشه ور، قرار شد تا مناطقی از زمین چمن آن بلندتر است، کوتاه شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها