آخرین اخبار
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳
کوجو: دیگر به فوتبال علاقه ندارم

این بازیکن عاشق بازی در استقلال بود!

بازدید:۶۶۰
ملی‌پوش قرقیز شدیدا از استقلالی نشدنش ناراحت است و مصاحبه تندی علیه مدیران تیم سمرقند انجام داده است.
کد خبر : ۱۱۳۵۱۷

 پیش‌بینی می‌شد که در روز آخر نقل و انتقالات جوئل کوجو به استقلال بپیوندد اما باشگاه ازبکستانی مجوز حضور او در ایران را صادر نکرد.

استقلال به یک مهاجم متفاوت احتیاج داشت و آخرین گزینه‌ی آنها کوجوی قرقیزستانی بود که با دینامو سمرقند ازبکستان قرارداد داشت و برای پیوستن به آبی‌ها نیاز به رضایت باشگاهش داشت. 


 

استقلالی‌ها تا لحظات آخر امیدوار بودند که این فوروارد سرعتی را به ترکیبشان اضافه کنند اما این انتقال شکست خورد و جوئل کوجوی ۲۶ ساله در تیمش ماندگار شد.

 

کوجو امروز مصاحبه‌ای را با رسانه‌ی اسپورت ازبکستان انجام داده و گفته است که از فراهم نشدن مراحل انتقالش به شدت ناراحت است. این بازیکن اعلام کرده که انتقال به استقلال می‌توانست بزرگترین اتفاق زندگی‌اش باشد و مسئولان باشگاه با جلوگیری از انتقالش، زندگی‌اش را خراب کردند. 

 


او می‌گوید که آرزوی حضور در استقلال را داشته و اکنون علاقه‌اش به فوتبال کشته شده است و دیگر علاقه‌ای به بازی کردن برای تیم دینامو سمرقند ندارد!

 

با توجه به اینکه استقلال همچنان در نظر دارد یک مهاجم به ترکیب خود اضافه کند با بسته شدن انتقال کوجو، باید در انتظار معرفی یک گزینه جدید و آزاد برای آبی‌ها بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها