آخرین اخبار
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
بازدید:۳۶۳
نیرو‌های عراقی با صدور بیانیه از به هلاکت رسیدن ۶ تروریست از جمله یکی از سرکردگان داعش در کرکوک خبر دادند.
کد خبر : ۱۱۳۴۷۲

امروز پنجشنبه نیروی هوایی عراق با استفاده از جنگنده‌های اف ۱۶، ۳ حمله انجام داد که در آن یک گروه تروریستی متشکل از ۶ داعشی به هلاکت رسید.

براساس گزارش المیادین، در بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق، ارتش این کشور از هلاکت فرمانده بخش موسوم به البوحمدان در ایالت کرکوک داعش، تروریست عمر صلاح نعمه ملقب به ابوخطاب خبر داد. در این بیانیه نام دو تروریست داعشی دیگر به اسم عثمان ابو عبد و عزالدین هشام نیز به چشم می خورد.

در این بیانیه آمده است که عملیات هوایی با کار اطلاعاتی ممتاز و پیگیری دقیق که بیش از دو ماه به طول انجامید و با تلاش فنی، نظارت و برنامه ریزی و به دنبال آن حمله و بازرسی از محل مورد نظر توسط نیروی هوایی ارتش عراق، سرویس اطلاعات ملی با همکاری یگان‌های ضد تروریسم این کشور انجام و اجساد تروریست‌ها در این مکان پیدا شد.

علاوه بر اجساد تروریست‌های داعشی در محل مورد اصابت تعدادی کمربند انفجاری، سلاح، تجهیزات فنی و تلفن‌های مختلف توسط نیروهای عراقی پیدا شد.

جمعه گذشته، فرماندهی عملیات مشترک در عراق از خنثی سازی ۶ سرکرده مهم داعش از طریق یک سری عملیات در صحرای الانبار در اواخر ماه اوت خبر داد.

مترجم: مینا عظیمی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها