آخرین اخبار
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
خبری مهم درباره حال عمومی پیشکسوت استقلال رسید
بازدید:۳۵۱
صد آنلاین | علی چینی پیشکسوت استقلال خوشبختانه به لحاظ جسمانی شرایط به مراتب بهتری پیدا کرده و در آستانه بازگشت به زندگی عادی قرار دارد.
کد خبر : ۱۱۳۴۶۵

به گزارش صد آنلاین، علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال طی ماه های گذشته اوقات بسیار دشواری را سپری کرد و استقلالی‌ها با نگرانی وضعیت این پیشکسوت خود را دنبال می‌کردند.


دستیار اسبق علیرضا منصوریان در جمع آبی‌پوشان، از اواخر پارسال دوباره دچار مشکل کلیوی شد و پزشکان معالج تشخیص دادند که بار دیگر باید عمل پیوند کلیه انجام بدهد. اتفاقی که چندی قبل رخ داد اما با توجه به حساسیت شرایط، کادر پزشکی معالج چینی تاکید کرد او باید حداقل یک ماه را در قرنطینه سپری کند و تماسی با افراد جامعه نداشته باشد تا ویروسی به بدنش منتقل نشود چون سطح ایمنی بدن برای قبول کردن پیوند جدید پایین آورده شده بود.

خوشبختانه عمل جراحی موفقیت آمیز بود و حالا علی چینی در روزهای پایانی دوره قرنطینه خود قرار دارد. او این روزها می‌تواند با رعایت شرایط پزشکی در اماکنی همچون پارک‌ها قدم بزند و اینطور که خود علی به ما گفت، از اوایل مهر دیگر به طور کامل قرنطینه تمام می‌شود و زندگی برایش به حالت عادی باز می‌گردد. البته چینی همین حالا هم می‌تواند با دوستان خود معاشرت داشته باشد و ممنوع الملاقات نیست اما به او توصیه شده احتیاط لازم را انجام بدهد.

از بهبودی این پیشکسوت که در دوران بیماری، هواداران و چهره‌های قدیمی پرسپولیس هم نگران حالش بودند خیلی خوشحالیم و امیدواریم بار دیگر او را در جامعه فوتبال ملاقات کنیم.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها