آخرین اخبار
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
بازدید:۳۷۳
صد انلاین | رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که نیروهای امنیتی لبنان و حزب‌الله جاسوس و مزدور رژیم صهیونیستی را در این کشور بازداشت کردند.
کد خبر : ۱۱۳۴۴۱

 به گزارش صد آنلاین،به نقل از النشره، در بحبوحه عملیات‌های تروریستی رژیم صهیونیستی در لنبان، شبکه «ام‌تی‌وی» لبنان امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که نیروهای حزب‌الله و نیروهای امنیتی لبنان فردی را در منطقه «حولا» در شهرستان «مرجعیون» را به جرم جاسوسی و مزدوری برای رژیم صهیونیستی بازداشت کردند.

این فرد که با نام «ف.ذ» معرفی شده به عنوان پیمانکار برای صندوق کودنان سازمان ملل متحد (یونیسف) کار می‌کرده و طرح‌ها و پروژه‌های این سازمان را در شهرستان‌ها و نهادهای عمومی نزدیک به حزب‌الله اجرا می‌کرده است.

بنابر گزارش «ام‌تی‌وی» برادر این فرد بازداشت‌شده یکی از مقامات ارشد حزب‌الله لبنان است.

ساعاتی پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی از وقوع یک «حادثه سخت» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند که در پی آن ۱۵ نظامی صهیونیست زخمی شدند. بنابر گزارش‌ها ارتش رژیم صهیونیستی هم‌اکنون با بالگردهای امدادرسان و ۷ آمبولانس در حال انتقال افراد زخمی است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که در پی حمله موشکی به منطقه «تال حای» در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی دست‌کم ۵ صهیونیست زخمی شدند.

ساعاتی پیش حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که «در حمایت از مردم فلسطین در غزه و در پاسخ به حملات اسرائیل به مجدال سلم و بلیدا در جنوب لبنان» ۴ منطقه در فلسطین اشغالی را با حمله موشکی هدف قرار داده است.

عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان درباره رو سه‌شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان‌» درباره انفجار پیچرها که در پی آن به شهادت شماری از شهروندان غیرنظامی و زخمی شدن هزاران تن در لبنان انجامید، گفت: «دولت نگران این مسئله است که حملات متوالی مرگبار اسرائیل به لبنان ممکن است پیش درآمد وقوع جنگی فراگیر شود.

وی تاکید کرد که «لبنان در شرایط ترسناکی قرار گرفته و تمایلی به جنگ ندارد.»

وزیر خارجه دولت لبنان در گفت‌وگو با شبکه خبری سی ان ان افزود: «مثل گذشته امکان متقاعد کردن حزب الله را نداریم؛ زیرا ضربه شدیدی دریافت کرده که پاسخگویی نظامی آن را اجتناب ناپذیر کرده است.»

بعد از ظهر سه‌شنبه بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم از نوع پیجر در لبنان دست کم ۲۰ تن شهید و هزاران تن دیگر زخمی شدند. حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسؤول این حمله اعلام و تاکید کرد دشمن بهای این تجاوز جنایتکارانه را قطعاً خواهد داد.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها