آخرین اخبار
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
ارسال پیامک وحشت آور را در سراسر اسرائیل/ کار ایران است؟
بازدید:۷۴۶
صد آنلاین | دستگاه های امنیتی اسرائیلی در حال تحقیق درباره منشأ این پیامک است که باعث رعب و وحشت اسرائیلی ها شده است.
کد خبر : ۱۱۳۳۷۱
 

 به گزارش صد آنلاین، دستگاه های امنیتی اسرائیلی در حال تحقیق درباره منشأ این پیامک است که باعث رعب و وحشت اسرائیلی ها شده است.

شب گذشته اسرائیلی ها در سراسر سرزمین های اشغالی یک پیامک جعلی تحت عنوان« هشدار فوری» دریافت کردند که از آنها می خواهد فورا مکان های خود را ترک کنند و یک «مکان حفاظت» شده پیدا کنند.

رسانه های اسرائیلی گفتند که این پیامک را همه اسرائیلی ها در یک لینک دریافت کردند که پر از غلط های املایی بود و این گونه نوشته بود:« باید به منطقه حفاظت شده بروید» و این یعنی هشدار نسبت به سقوط موشک است.

جبهه داخلی وابسته به ارتش اسرائیل ارسال پیامک متنی برای اسرائیلی ها و درخواست از آنها برای رفتن فوری به سمت پناهگاه ها و مکان های امن را تکذیب کرد.

جبهه داخلی همچنین هر گونه تغییر در دستورات را رد کرد و از اسرائیلی ها خواست که از منابع رسمی این جبهه اخبار و دستورات را پیگیری کنند و به این گونه پیام های مشکوک توجه نکنند.

در همین حال، دستگاه های امنیتی در حال تحقیق درباره منشأ این پیامکهاست که باعث رعب و وحشت اسرائیلی ها شده است.

منابع اسرائیلی مدعی شدند که احتمالات اولیه نشان می دهد که ایران مسئول این پیامکهاست.

شایان ذکر است که این پیام های هشدار آمیز به اسرائیلی ها در سایه افزایش تنش میدانی میان حزب الله و اسرائیل و انفجارهای وسایل ارتباطی به شکل گسترده در لبنان و بیروت است.در اثر این انفجارها ۳۰ نفر شهید شدند و صدها نفر نیز زخمی شدند.

 
 
 
منبع: جماران
 
  •  
 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها