آخرین اخبار
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
مرد بی‌رحم زنش را مقابل دادگاه با شلیک گلوله کشت
بازدید:۸۷
صد آنلاین | مرد جوان وقتی نتوانست قضات دادگاه را قانع کند که همسرش مقصر دعوای خانوادگی آنها بوده است، پس از جلسه محاکمه دست به جنایتی هولناک زد.
کد خبر : ۱۱۳۳۶۷

 به گزارش صد آنلاین، مرد جوان وقتی نتوانست قضات دادگاه را قانع کند که همسرش مقصر دعوای خانوادگی آنها بوده است، پس از جلسه محاکمه دست به جنایتی هولناک زد.

این جنایت چند روز پیش، مقابل دادگاهی در شهر آتلانتای آمریکا رخ داد. آن روز زن و شوهری که از مدت‌ها قبل با هم درگیر بودند، برای رسیدگی به پرونده‌شان راهی دادگاه شدند. این زوج پیش از این هم به اتهام درگیری و زدوخورد از همدیگر در دادگاه شکایت کرده بودند، اما در نهایت هر دوی آنها رضایت داده و پرونده‌شان مختومه شده بود ، ولی این بار ماجرا با شکایت‌های قبلی فرق داشت. مرد در دادگاه مدعی بود که همسرش پس از درگیری با او به وسایل خانه آسیب‌زده و او را تهدید به مرگ کرده است. همسرش نیز ادعا می‌کرد که فردی که درگیری را شروع کرده، شوهر وی بوده و در جریان این درگیری به او آسیب زده است.

 

آن روز قاضی دادگاه پس از شنیدن اظهارات زن و شوهر جوان، شاهدان و وکلای آنها، ختم جلسه را اعلام کرد و مدعی شد که ادعای هیچ‌کدام از طرفین پرونده قابل اثبات نیست و مدارکی که این ادعاها را ثابت کند، وجود ندارد. به این ترتیب ختم جلسه اعلام شد و زن و شوهر جوان از دادگاه خارج شدند تا به خانه برگردند، اما درست در مقابل دادگاه بود که حادثه‌ای هولناک رخ داد.

به‌گفته کلانتر شهر آتلانتا، زن جوان پس از خروج از دادگاه داخل ماشین خود نشسته بود و مرد نیز به سمت ماشین خودش رفت، اما لحظاتی بعد، پس از برداشتن اسلحه از داخل ماشین به سمت ماشین همسرش رفت و چند گلوله به او شلیک کرد.

وی ادامه داد: زن جوان در این تیراندازی کشته شد و مرد سوار بر ماشین خود فرار کرد که پلیس به تعقیب او پرداخت و وقتی در ترافیک خیابان موفق شد خودروی این مرد را متوقف کند، او اسلحه را روی سر خود گذاشت و شلیک کرد.

به‌گفته کلانتر آتلانتا، هر چند در این تیراندازی زن جوان جانش را از دست داد، اما شوهرش که هنوز نفس می‌‌کشید به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.

براساس این گزارش، این زوج در سال‌های گذشته چندین بار علیه یکدیگر در دادگاه شکایت کرده بودند و زن جوان بارها گفته بود که امنیت جانی ندارد و همین مسئله باعث شده که افکارعمومی، پلیس و دستگاه قضایی را در این حادثه مقصر بدانند و از اینکه چرا اجازه داده بودند این زوج همچنان با هم زندگی کنند، آنها را مورد انتقاد قراردادند.

مهر
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها