آخرین اخبار
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵
95 مصدوم حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند
بازدید:۴۷۳
صد آنلاین | رئیس جمعیت هلال احمر ایران از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به داخل کشور برای ادامه روند درمان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۳۳۲۳

 به گزارش صد آنلاین، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: ۹۵ نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان توسط  تیم‌هاى درمانى و امدادى داوطلب جمعیت هلال‌ احمر ایران، برای ادامه روند درمان به داخل کشور اعزام و تا ساعاتى دیگر وارد کشور مى‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر مصدومان و مجروحان این حادثه تروریستی از ناحیه دست و چشم دچار آسیب‌های جدی هستند و به محض ورود به ایران، به بیمارستان‌هاى تعیین شده اعزام مى‌شوند.

کولیوند گفت: جمعیت هلال‌احمر به عنوان نهادی بین‌المللی و بشردوست همواره در خدمت تسکین آلام بشری و کمک به حادثه‌دیدگان و نیازمندان است و با تمام توان به مجروحان این حادثه کمک می‌کنیم.

یادآور می‌شود، بامداد امروز ۲۸ شهریورماه و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه تروریستی انفجار دستگاه‌های ارتباطی (پیجر) در لبنان، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در راس هیئتی ٢٤ نفره از پزشکان متخصص و جراح چشم و امدادگران متخصص این جمعیت با هدف درمان و انتقال مجروحان بدحال به کشور ایران، راهی بیروت شده بود.

فارس

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها