آخرین اخبار
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
کاخ سفید: هریس کسی را تشویق به خشونت علیه ترامپ نکرده است
بازدید:۱۸۳
صد آنلاین | کاخ سفید اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه لفاظی‌های بایدن و هریس سبب سوء قصد به او شده است را رد کرد.
کد خبر : ۱۱۳۱۰۶

 

 به گزارش صد آنلاین، کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری درباره اظهارات اخیر ترامپ و معاون او پیرامون تشویق دموکرات‌ها به خشونت علیه رئیس جمهور سابق گفت: «جو بایدن و معاون او همواره خشونت‌ها را به همه اشکال محکوم کرده‌اند. ما هرگز به هیچ وجه خشونت را تشویق نکرده‌ایم.» 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ یکشنبه شب در زمین خصوصی گلف خود بود که بیرون محوطه حادثه تیراندازی رخ داد. اداره تحقیقات فدرال آمریکا می‌گوید که به نظر می‌رسد این حادثه تلاشی برای سوءقصد به جان ترامپ بوده است. 

ترامپ و «جی دی ونس» معاون او لفاظی‌های لیبرال‌ها را عامل سوء قصد‌ها دانستند. معاون ترامپ روز گذشته گفت: «تفاوت بزرگ بین محافظه‌کاران و لیبرال‌ها این است که هیچ کس در چند ماه گذشته تلاشی برای کشتن کامالا هریس نکرده است. اما این دومین بار است که کسی تلاش می‌کند دونالد ترامپ را بکشد. می‌توانم بگویم این شواهد قوی نشان می‌دهد که چپ‌ها باید لفاظی‌های خود را کاهش دهند و این مزخرفات را کنار بگذارند». 

ایلان ماسک، کارآفرین آمریکایی و مالک شبکه اجتماعی ایکس نیز در پست مشابهی همین انتقادات را مطرح کرد. هرچند که بعدا این پست را حذف کرد. 

ترامپ و طرفداران او می‌گویند «دیکتاتور» نامیده شدن از سوی دموکرات‌ها سبب شده خشونت‌ها علیه وی افزایش یابد. اظهار نظری که از سوی کاخ سفید «غیر مسئولانه» خوانده شده است.

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها