آخرین اخبار
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
زن راننده در تله 3 جوان خشن افتاد
بازدید:۱۱۹۳۱
صد آنلاین | زن میانسالی چند روز پیش با مراجعه به دادسرای جنای تهران از زورگیری شبانه از خود خبر داد.
کد خبر : ۱۱۳۰۲۲

 به گزارش صد آنلاین، این شاکی پس از ثبت شکایتش به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران فرستاده شد و وقتی مقابل بازپرس مصطفی تقی‌زاده نشست، گفت: من راننده تاکسی اینترنی هستم و دو فرزند ۱۸ و ۸ ساله دارم که پسر کوچکم عقب‌مانده است، گاهی پسر کوچکم را با خودم سر کار می‌بردم اما شب حادثه خواب بود و او را در خانه گذاشتم و رفتم.

آن شب حدود ساعت ۱۲ یک درخواست برای من ثبت شد و در مسیر برگشت به خانه ۳ پسر جوان را که حدود ۱۸ سال سن داشتند، به عنوان مسافر سوار کردم. پس از طی مسافتی آنها با چاقو مرا تهدید کردند.

بعد هم مرا  زخمی کردند و از ماشین بیرون انداختند. آنها ماشین، اسناد و موبایلم را با خود بردند. پس از آن من گوشه خیابان افتاده بودم و رهگذران و راننده‌های عبوری به کمکم آمدند و به بیمارستان رفتم. الان هم با بهبود نسبی برای شکایت از آن سه پسر جوان به دادسرای جنایی مراجعه کردم.

با انجام تحقیقات مشخص شد فرد درخواست کننده تاکسی اینترنتی مرد میانسالی است. به این ترتیب او احضار شد و مورد تحقیق قرار گرفت.

مرد میانسال گفت:  نمی‌دانم آن سه نفر چه کسانی بودند اما چون چند شب پیش همسر خودم در خیابان دچار مشکل شده بود و فردی برای او اسنپ گرفته بود تا به خانه بیاید وقتی دو پسر جوان به من مراجعه کردند و از من خواستند برایشان خودرو اینترنتی بگیرم سعی کردم به آنها کمک کنم و بعد هم  منتظر شدم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

دیدم که دو پسر سوار یک خودروی کوییک شدند و کمی جلوتر هم نفر سوم را سوار کردند بعد از آن دیگر خبر نداشتم تا اینکه از سوی پلیس احضار شدم.

این مرد ادامه داد: آن شب دو پسر جوان به من گفتند مشکلی دارند و سریع باید به خانه برگردند.

با این ادعای مرد میانسال دوربین‌های مداربسته مورد بازبینی قرار گرفت و گفته‌های او تایید شد. در ادامه نیز ردی از ۳ پسر زورگیر به دست نیامد و بررسی‌های بعدی نشان داد خودروی کوییک شاکی پرونده در اطراف تهران اوراق شده است و فقط بدنه آن در اختیار ماموران قرار گرفت.

در حال حاضر به دستور بازپرس پرونده تحقیقات برای شناسایی این سه پسر زورگیر ادامه دارد و ماموران به دنبال ردی از آنها هستند تا با به دست آوردن هویتشان محل اختفای آنها را شناسایی کنند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
خدایی درست نیست زمانیکه این خانم رفته بیمارستان چرا اطلاع ندادن به پلیس چرا باید خودش بره خوب معلومه تو این زمان اونا ماشینو داغون کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
لطفا خواهشاً. احکام اسلام برای سارق اجرا کنید
پربیننده‌ها پربحث‌ها