۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۴
قتل خونین پسر جوان با ضربات چاقو و قلبش در گلستان باغی تبریز
بازدید:۱۸۹۳
صد آنلاین | عصر روز پنج شنبه (۲۲ شهریور ماه سال جاری ) در یک درگیری در گلستان باغی تبریز، جوان ۳۶ ساله ای با ضربات چاقوی مرد ۶۰ ساله به قتل می رسد
کد خبر : ۱۱۲۷۹۸

 به گزارش صد آنلاین،  دوست صمیمی مقتول که شاهد درگیری در گلستان باغی تبریز بود در گفت وگو با خبرنگار رکنا در مورد جزئیات قتل این جوان گفت: مرحوم و قاتل هر دو در بازارچه مغازه داشتند یکی مغازه پوتیک و دیگری جگرفروش بود، اما اختلاف شخصی و خانوادگی این 2 نفر به یک سال قبل برمی گردد، آنان از همان یک سال قبل بر سر یک موضوع خانوادگی دچار کشمکش و اختلاف بودند و بارها و بارها بر سر همین موضوع باهم درگیری و جر و بحث داشتند.

اما ماهیت موضوع به گونه ای بود که یکی از طرفین اصلا حاضر به کوتاه آمدن نبود و اصرار بر ادامه کار داشت که با مخالفت شدید طرف دیگر مواجه میشد.

این درگیری ها ادامه داشت تا اینکه صبح پنج شنبه (۲۲ شهریور ماه سال جاری) قاتل دوباره با مراجعه به مغازه مرحوم قصد درگیری داشتند اما او هنوز به مغازه نیامده بود که قاتل بعد از سر و صدا و داد و بیداد مغازه را ترک می کند.

عصر همان روز حوالی ساعت ۶ عصر قاتل با مرحوم درگیر شده و حدود ۶ ضربه چاقو به قسمت های مختلف بدن او می زند که بدترین ضربه، ضرباتی بودند که به قلب و گردنش وارد شده بود.

قاتل بعد از ارتکاب جنایت به مغازه اش برمی گردد و حدود یک ساعت بعد، ماموران سر می رسند و او را با خود می برند.

فارس

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها