آخرین اخبار
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
قتل پیرمرد 87 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی
بازدید:۸۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری قاتلان فراری پیرمرد سالخورده زابلی در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۲۷۱۸

 به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری قاتلان فراری پیرمرد سالخورده زابلی در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ  حمید نوریدر تشریح جزئیات این خبر گفت: در سی ام تیرماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربایش و سپس قتل پیرمردی 87 ساله دریکی از روستاهای شهرستان زابل و متواری شدن عامل یا عاملان این جنایت، اقدامات تخصصی و ویژه کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز شد.

 

سرهنگ نوری با اشاره به بررسی های دقیق پرونده تصریح کرد: کارآگاهان پلیس زابل تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتلان آغاز کردند که با انجام اقدامات تخصصی توانستند عاملان این قتل را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات فنی و ویژه صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس، در نهایت، در دو عملیات منسجم و ضربتی قاتل و چهار همدستش در مخفیگاهشان پس از 57 روز فرار و زندگی مخفیانه درشهرستان های زابل و زاهدان دستگیر و از آنها دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه 183 فشنگ جنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به این که متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل این پیرمرد سالخورده اعتراف کردند، افزود: قاتل و همدستانش انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کردند.

 
فارس
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها