آخرین اخبار
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
پایان 15 ماه زندگی پنهانی قاتل فراری
بازدید:۶۱۵
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری فردی به جرم قتل چهار شهروند رودباری پس از گذشت 15 ماه فرار و زندگی پنهانی خبر داد.
کد خبر : ۱۱۲۷۱۲

 به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری فردی به جرم قتل چهار شهروند رودباری پس از گذشت 15 ماه فرار و زندگی پنهانی خبر داد.

 سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر اظهار داشت: حدود پانزده ماه قبل چهار شهروند رودباری در یکی از روستاهای این شهرستان به دلیل اختلافات خانوادگی با سلاح گرم به قتل رسیده و متهم از محل سکونت خود متواری می‌شود.

 

وی افزود: با توجه به متواری بودن قاتل مراتب شناسایی و دستگیری وی در طول این ماه‌ها همواره در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار داشته و با سرنخ‌های به دست آمده بارها نشانه‌هایی از حضور وی در استان‌ها و شهرهای مختلف به دست می‌آمده و ماموران پلیس آگاهی هیچ‌گاه دست از تلاش و پی جویی شبانه روزی خود برنداشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: نهایتا در نتیجه تلاش‌های مستمر و اقدامات اطلاعاتی انجام شده، محل اختفای متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با اعزام سریع یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رودبارجنوب به محل و هماهنگی قضایی متهم دستگیر کردند و این فرد پس از اقرار به قتل تسلیم قانون شد.

 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها