آخرین اخبار
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
قتل خونین پسر جوان در جمع دوستانش / پسر 17 ساله قاتل را لو داد + جزییات
بازدید:۳۶۴۰
صد آنلاین | پسر جوان که در پاتوق دوستانش دور هم جمع شده بودند در یک سناریوی خونین به قتل رسید.
کد خبر : ۱۱۲۶۵۴

 به گزارش صد آنلاین، سرهنگ "کرامت کریمی" فرمانده انتظامی گراش، با اعلام این خبر بیان کرد: در پی تماس کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان مبنی بر انتقال پیکر نیمه جان یک نفر به بخش اورژانس، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند فردی حدودا 18ساله از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته که به علت شدت جراحت فوت کرده است و دو نفر که وی را به بیمارستان انتقال داده بودند، از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی افزود: ساعتی پس از این ماجرا نوجوانی 17 ساله با مراجعه به کلانتری اظهار داشت به اتفاق مقتول و 3 نفر از دوستانم در یک مکانی دور هم جمع شده بودیم و مقتول با یکی از افراد درگیر که منجر به مجروحیت شدید وی شد و آنان او را به بیمارستان منتقل و متواری شدند.

سرهنگ " کریمی" ادامه داد: با شناسایی قاتل و افراد حاضر در محل درگیری بلافاصله چند تیم از ماموران به محل اختفای آنان اعزام و موفق شدند قاتل و یک نفر دیگر را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال که در بازجویی یک نفر از آنها به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گراش با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری نفر پنجم حاضر در محل درگیری ادامه دارد.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها