آخرین اخبار
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
کلاهبرداری در شیراز با درج آگهی‌های دروغین
بازدید:۲۵۵۸
صد آنلاین | رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی‌های دروغین و گرفتن بیعانه از شهروند شیرازی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
کد خبر : ۱۱۲۴۸۹

 به گزارش صد آنلاین، رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی‌های دروغین و گرفتن بیعانه از شهروند شیرازی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

 

 

امیرحسین سلیمانی امروز، ۲۵ شهریورماه کرد: درپی شکایت مردی جوان مبنی بر کلاهبرداری از وی از طریق خرید کانکس مسکونی در یکی از سایت‌های آگهی محور، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. وی ادامه داد: شاکی بیان داشت که دریکی از سایت‌های آگهی محور، با یک آگهی تحت عنوان «فروش کانکس» برخورد کرده است و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال وجه به عنوان پیش پرداخت از من درخواست و پس از دریافت وجه دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی من نبود. سلیمانی گفت: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی و پلیسی، در کمترین زمان ممکن متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی رادریکی ازمحله‌های شیراز دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند. این مقام سایبری گفت: متهم پس ازمشاهده مدارک و مستندات پلیس به کلاهبرداری ازشاکی اعتراف وهدف از این کار را درآمدزایی عنوان کرد. سلیمانی در خصوص پرداخت بیعانه قبل از دیدن کالا و یا خدمات درخواستی گفت: شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت طرفین معامله، هرگونه تبادل وجهی را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند. به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، رئیس پلیس فتا فارس با بیان اینکه کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها به واسطه قیمت پایین را نخورند از هموطنان درخواست کرد: در هنگام خرید از سایت‌ها دقت کافی را داشته باشند ودرصورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک آن‌را از طریق  آدرس پلیس فتا به نشانی اینترنتیwww.fata.gov.ir و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در میان بگذارند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها