۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
سقوط مرگبار پژو ۲۰۶ به محل گودبرداری در تبریز
بازدید:۱۴۱۷
صد آنلاین | مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد: یک دستگاه خودرو ۲۰۶ به هنگام حرکت در شهرک خاوران تبریز، به عمق محل گودبرداری سقوط و منجر به فوت سرنشین زن و مصدومیت مرد راننده شد.
کد خبر : ۱۱۲۱۵۱

 به گزارش صد آنلاین،  مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد: یک دستگاه خودرو ۲۰۶ به هنگام حرکت در شهرک خاوران تبریز، به عمق محل گودبرداری سقوط و منجر به فوت سرنشین زن و مصدومیت مرد راننده شد.

 

 

 

سعید صالح نیا در تشریح این حادثه گفت: این حادثه به دنبال رانندگی در یکی از خیابان های خاوران رخ داد که هر پنج نفر راننده و سرنشینان خودرو به عمق محل گودبرداری سقوط کردند و این حادثه منجر به مرگ یک خانم که سرنشین بود، شد. وی ادامه داد: نیروهای امدادی این حادثه با اجرای عملیات صعود و فرود و با استفاده از نردبان و بسکت نفرات را به سطح زمین منتقل کردند. وی افزود: بر اثر این سقوط یک خانم در اثر شدت آسیب در دم جان باخت و راننده مرد نیز دچار مصدومیت نسبتا شدید شد که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت. به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز به وضعیت عادی سایر نفرات از جمله دو کودک و یک زن دیگر اشاره و از شهروندان درخواست کرد از رانندگی در مسیر خیابان‌هایی که روشنایی مناسب ندارند خودداری کرده و مسئولین کارگاه‌های ساختمانی نیز با کشیدن نوار هشدار و روشن کردن چراغ مناسب، سایرین از وجود احتمال خطر، آگاه کنند. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها