۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
بازدید:۱۰۰
گاز الجنوب عراق موفق به شکست حریف افغانستانی خود شد تا برای کسب رتبه پنجم این مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا امیدوار شود.
کد خبر : ۱۱۱۹۶۴

تیم گاز الجنوب (عراق) و تیم کام ایر (افغانستان) هر دو پس از شکست در مرحله حذفی در نخستین دیدار به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده عراق در این دیدار سه بر صفر و با امتیاز‌های (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸) حریف خود را شکست داد تا با برنده مسابقه بعدی، فردا برای کسب رتبه پنجم رقابت کند.

گاز الجنوب (عراق) در مرحله مقدماتی موفق به شکست الریان شد و در دیگر دیدار‌های این مرحله دو ناکامی برابر فولاد سیرجان و کم ایر تجربه کرد. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی نتیجه را به شهداب یزد واگذار کرد تا از صعود به جمع چهار تیم برتر بازبماند.

کم‌ایر (افغانستان) نیز در مرحله مقدماتی دو شکست برابر فولاد سیرجان و الریان قطر تجربه کرد و در سومین بازی این مرحله موفق به شکست گاز الجنوب شد. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب نماینده قزاقستان شد تا در ادامه مسابقات برای رتبه‌های پنجم تا هشتم به میدان برود.

در ست نخست این دیدار شاگردان موحدی و نماینده عراق یک رقابت پایاپای داشتند، اما در انتهای ست عراقی‌ها در امتیازگیری پیشی گرفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ نتیجه ست را به نام خود ثبت کنند.

در ادامه این دیدار و در ابتدای ست دوم نماینده عراق دفاع خوبی برابر حملات نماینده افغانستان داشت و با زدن ضربات بی‌نقص سرویس، موفق شد از دفاع ضعیف حریف استفاده کند و امتیاز بگیرد و در نهایت عراقی‌ها توانستند با اختلاف زیاد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ ست را به نام خود تمام کنند.

در دقایق ابتدایی ست سوم، نیز تیم گاز الجنوب عراق با اختلاف دو و سه امتیاز از رقیب جلوتر بود، اما در اواسط این ست افغانستان توانست اختلاف امتیازی را جبران کند ولی تلاش آنها کافی نبود و در ادامه و در یک رقابت پایاپای این ست نماینده عراق توانست ۲۵ بر ۱۸ پیروز این رقابت شود.

بدین ترتیب نماینده عراق فردا برای کسب رتبه پنجم به مصاف برنده دیدار اسپورتینگ کلاب (کویت) و الریان اسپورت کلاب (قطر) می‌رود. از سوی دیگر کام ایر افغانستان در ادامه مسابقات برای رتبه هفتم به میدان خواهد رفت.

علیرضا قریب و ابراهیم فیروزی از ایران به ترتیب داوران اول و دوم این دیدار بودند که با حضور حدود ۵۰ تماشاگر در سالن اختصاصی شهداب یزد برگزار شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها