آخرین اخبار
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
بازدید:۴۳۴
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش 110 میلیارد ریال در این استان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۱۷۸

 سرهنگ حسین بدری، با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از چند نفر شهروند زنجانی، مراتب در دستور کار کارشناسان دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی زنجان قرار گرفت.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان، افزود: پس از هماهنگی قضایی و شناسایی یک نفر متهم مشخص شد این فرد اقدام به جمع آوری وجوه از همکاران و دوستان خود جهت انجام کار تجاری ( خرید وفروش ارز – سکه – گوشی موبایل و...)  نموده و قرار بوده ماهیانه سود به حساب نفرات واریز کند.

این مقام انتظامی در زنجان، ادامه داد: متهم در این خصوص از 145 نفر، حدود 110 میلیارد ریال وجه اخذ کرده و در ماه های اول نیز اقدام به پرداخت سود کرده است ولی پس از مدتی متواری شده که با پیگیری‌ها‌ی لازم و هماهنگی قضایی شخص مذکور دستگیر شد.

سرهنگ بدری تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام گرفته به جرم خود اعتراف و با قرار صادره مقام قضایی روانه زندان مرکزی زنجان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان، تأکید کرد: پلیس در مبارزه بی امان با غارت گران بیت المال و سود جویان تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

انتهای پیام/44455

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها