۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
گذشت خانواده ای از خون فرزندشان در گلستان
بازدید:۱۶۱۷
صد آنلاین | رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه اولیای دم در یک پرونده با پادرمیانی دادستانی مرکز استان از اجرای حکم قصاص منصرف شدند، گفت: این ششمین محکوم است که از ابتدای سال تاکنون با گذشت اولیای دم بخشیده شده است.
کد خبر : ۱۱۱۶۳۰

 به گزارش صد آنلاین، رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه اولیای دم در یک پرونده با پادرمیانی دادستانی مرکز استان از اجرای حکم قصاص منصرف شدند، گفت: این ششمین محکوم است که از ابتدای سال تاکنون با گذشت اولیای دم بخشیده شده است.

 

 

 

حیدر آسیابی ، اظهار کرد: جوانی که در سال ۱۴۰۰ در یک نزاع خیابانی، مرگ یک جوان ۲۱ ساله را رقم زد، در این پرونده به درخواست اولیای دم، پس از تشکیل و رسیدگی لازم، حکم قصاص صادر شد و با طی تشریفات قانونی، در نوبت اجرا قرار گرفت. رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: نشست‌های مختلفی با اولیای دم برای گذشت از قصاص برگزار شد اما نتیجه بخش نبود. وی افزود: صبح امروز بار دیگر، نشست با اولیای دم برگزار شد و این بار با پادرمیانی دادستان مرکز استان و قضات اجرای احکام، اولیای دم بزرگوارانه از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و از اجرای قصاص منصرف شدند. آسیابی گفت: این ششمین محکوم به قصاص است که از ابتدای سال تاکنون با گذشت اولیای دم بخشیده شده است.

 

ایرنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها