آخرین اخبار
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
بازدید:۲۷۳۵
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار درباره پرداخت وام‌های میلیاردی به رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان بورس توضیحاتی را بیان کرد.
کد خبر : ۱۱۰۹۰۴

آرا شاوردیان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتشار مطالبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:حسب بررسی اولیه، مصوبه شورایعالی بورس و اوراق بهادار در اعطای وام میلیاردی ارزان قیمت به اعضای هیات مدیره سازمان در حدفاصل زمانی اختتامیه مجلس یازدهم و شکل‌گیری مجلس دوازدهم که اعضای ناظر جدید تعیین نشده بودند، اتخاذ شده است.

در روز‌های اخیر، خبر دریافت وام‌های میلیاردی قرض الحسنه از سوی رئیس و برخی از اعضای هیأت مدیره سازمان بورس، توجه بسیاری از رسانه‌ها و فعالان حوزه بازار سرمایه را به خود جلب و واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت.

ابتدا اخباری مبنی بر ارسال یک نامه از سوی معاونت نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور به وزیر اقتصاد با موضوع دریافت وام قرض الحسنه بلند مدت توسط رئیس و چهار تن از اعضای هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به مبلغ ۱۰.۵ میلیارد تومان، منتشر شد.

بعد از انتشار این نامه، عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد، موضوع را جهت بررسی سریع کارشناسی و اعلام نظر به بازرسی وزارتخانه ارجاع داد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها