آخرین اخبار
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
دیدار مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد با نماینده ولی فقیه در مازندران/ برای پیری جمعیت برنامه‌ریزی شود
بازدید:۲۱۳
صد آنلاین |  آیت الله محمدی لائینی در این دیدار گفت : تمام مسئولان، احزاب و تشکل‌ها باید در راستای الفت و وحدت حرکت کنند .
کد خبر : ۱۱۰۸۹۰

به گزارش صد آنلاین ، آیت الله محمدی لائینی در این دیدار گفت : تمام مسئولان، احزاب و تشکل‌ها باید در راستای الفت و وحدت حرکت کنند و دستگاه‌های بیمه‌گذار باید برای پیری جمعیت برنامه‌ریزی داشته باشند.

 

وی گفت سیاست‌های راهبردی نظام اسلامی بر تالیف و تقریب ادیان، مذاهب، اقوام، نژادها و زبان‌های گوناگونی است که در جامعه وجود دارد.


بر همین اساس تمام مسئولان، احزاب و تشکل‌ها باید در راستای الفت و وحدت حرکت کنند.وحدت و وفاق یک سرمایه اجتماعی است که همه از آن سود می‌بریم.


دیدار مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد با نماینده ولی فقیه در مازندران/ برای پیری جمعیت برنامه‌ریزی شود

 

نماینده ولی وفقیه در مازندران گفت : هر برنامه‌ای باید پیوست فرهنگی و عدالت داشته باشد، اصل عدالت و رشد فرهنگی است که اگر باشد همه اینها هم حل می‌شود.صندوق فولاد در بخش درمان که در مازندران بیش از ۷هزار نفر جامعه دارد، اگر شما درمان مستقیم داشته باشید در سه نقطه سه درمانگاه را یا بسازید یا قراردادی برای درمان بیماران منعقد کنید، یا با چند تن از پزشکان یا داروخانه‌ها توافق کنید. در پروسه درمان بیماران از مسئله پول خارج از تعرفه و ضابطه گرفتن و یا بیخود خرج‌تراشی کردن اجتناب کنید که این یک مسئله عمومی است و برای حلش باید راهکارهایی تدبیر شود.برای مسئله جمعیت حتما باید برنامه‌ریزی کنیم، پیری جمعیت و کمبود جوانی مشکلی است که همه دستگاه‌های بیمه‌گذار دیر یا زود به سمت این مشکل خواهند رفت، اینجاست که همه آن‌ها به اندازه خودشان باید گام بردارند.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها