۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
محمدی بلای جان مدعی قهرمانی امیر کاپ؛

حذف ناباورانه الدحیل به دست مهاجم ایرانی

بازدید:۱۶۸۷۷
دو گل با ضربات پنالتی و یکبار گرفتن پنالتی کافی است تا بازیکن ایرانی السیلیه را ستاره تیمش مقابل الدحیل بدانیم.
کد خبر : ۱۱۰۷۸

مهرداد محمدی در هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر نیمکت‌نشینی غیرمنتظره‌ای را تجربه کرد و برای نخستین بار در این رقابت‌ها، در ترکیب السیلیه قرار نگرفت و به‌عنوان یار جانشین مقابل الدحیل استفاده شد که حضور کوتاه مدتش همراه با شکست همراه بود، اما او ۹ روز پس از آن و در تکرار این دیدار در جام امیر بازگشت درخشانی داشت.

تیم فوتبال السیلیه که برخلاف مسابقه قبل مهرداد محمدی را در ترکیب و خط حمله‌اش داشت، دوشنبه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل تیم مدعی قهرمانی الدحیل قرار گرفت و در حالی که انتظار می‌رفت نبرد صدرنشین و قعرنشین لیگ ستارگان به سود شاگردان هرنان کرسپو تمام شود، مهرداد محمدی معادلات را تغییر داد.


ستاره ایرانی السیلیه که پیش از این در ۱۳ مسابقه فصل جاری لیگ ستارگان قطر هفت گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و دو پنالتی گرفته و همچنین یک ماه قبل هم در جام امیر دروازه الریان را باز کرده بود،  توانست در دیدار حساس حذفی برابر تیم الدحیل هم درخشان ظاهر شود و دوباره گلزنی کند.

مهرداد محمدی که انگیزه زیادی در بازگشت به ترکیب الدحیل و خودنمایی برابر تیم پرستاره فوتبال قطر داشت، در دقیقه ۱۶ با نفوذ تند و تیز از جناح راست به محوطه جریمه سعی در ایجاد موقعیت داشت که محمد النعیمی، مدافع چپ حریف با زدن تکل، او را سرنگون کرد تا داور پس از بازبینی ویدئویی این صحنه را پنالتی اعلام کند.


مهرداد محمدی که پیش از این همراه با السیلیه و العربی تجربه گلزنی مقابل الدحیل را به دست نیاورده بود، توانست پنالتی به دست آورده‌اش را با یک مکث و ضربه مطمئن به سمت راست خود تبدیل به گل کند و تیمش را در این دیدار با یک گل پیش بیاندازد.

با وجود اینکه الدحیل توسط نام تائه هی بازی را به تساوی کشید، اما یاران محمدی در نیمه دوم دوباره پیش افتادند که در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده محمد مونتاری مجددا نتیجه را مساوی کرد تا بازی به ضربات پنالتی برود.

المعز علی پنالتی اول را برای الدحیل تبدیل به گل کرد که پس از او، مهرداد محمدی پشت توپ ایستاد و این بار هم با یک شوت مطمئن به مرکز دروازه موفق به گلزنی در ضربات پنالتی شد.


در ادامه یاران محمدی چهار گل به ثمر رساندند و الدحیل بخاطر از دست دادن پنالتی پنجم توسط لوئیز، نتوانست به برتری دست پیدا کند و در نهایت به پیروزی ۵ بر ۴ در پنالتی‌ها رسید تا حریف العربی در مسابقه نیمه نهایی امیر کاپ قطر شود.

السیلیه با وجود درخشش مهرداد محمدی و صعود به جمع چهار تیم نهایی جام امیر قطر، اما در لیگ ستارگان شرایط خوبی ندارد و در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، قعرنشین این رقابت‌هاست و کار سختی برای ماندن دارد.

حالا یاران محمدی برای رسیدن به جام امیر، یک دیدار مقابل العربی دارند و مهردادِ ایرانی باید مقابل تیمی که از آن به‌عنوان بازیکن قرضی به السیلیه آمده و توانسته در لیگ ستارگان برابر آن گلزنی کند، قرار بگیرد

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها