آخرین اخبار
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
سرقت ۲۰ میلیاردی اموال مردم از یک باب خانه
بازدید:۸۴
صد آنلاین | سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم ۲۰ میلیارد ریال اموال با ارزش از یک منزل سرقت کرده بود.
کد خبر : ۱۱۰۶۵۷

 

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ محمد افشار اظهار داشت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزلش، پیگیری موضوع و شناسایی سارق در دستور کار کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در گام نخست طی تحقیق از مال باخته دریافتند که سارق حدود ۴۰۰ گرم طلا، ۴ عدد تلفن همراه، ساعت هوشمند، ایرپاد و کنسول بازی را که دارای ارزش حدودی ۲۰ میلیارد ریال می‌باشند از منزل شاکی به سرقت برده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران کلانتری به محل اعزام و طی بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته، هویت سارق را شناسایی و با به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، محل مخفیگاه وی را کشف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: پس از اعزام ماموران به مخفیگاه متهم، طی یک عملیات ضربتی سارق دستگیر شد و متهم در همان ابتدا به جرم خود مبنی بر سرقت منزل و ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: متهم در پی جوئی اولیه اظهار کرد اموال مسروقه را به مالخری در شهر‌های اطراف تهران به فروش رسانده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری با بیان اینکه دستگیر مالخر و کشف سایر جرایم متهم در دستور کار قرار دارد، گفت: متهم پس از تحقیفات اولیه برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

سرهنگ محمد افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد: درب منازل، پارکینگ‌ها و انبار‌های منازل را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم و لوازم الکترونیکی گران قیمت داخل منزل خودداری کنند. 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها