آخرین اخبار
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
خفه کردن زن میانسال با روسریش بخاطر بدهکاری 900 میلیونی
بازدید:۱۰۶
صد آنلاین | مرد آشنا که بر سر بدهی 900میلیون تومانی‌اش، زن میانسال را فریب داده و به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
کد خبر : ۱۱۰۶۰۲

به گزارش صد آنلاین،  مرد آشنا که بر سر بدهی 900میلیون تومانی‌اش، زن میانسال را فریب داده و به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 

 

 

این پرونده روز چهارم شهریور امسال گشوده شد. آن روز مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن همسر 53ساله‌اش خبر داد. وی گفت: من و همسرم فهیمه، مغازه عمده‌فروشی لبنیات داریم. امروز وقتی به محل کارم رفتم، شاگرد مغازه گفت که فهیمه با برداشتن مدارکی از داخل گاوصندوق، مغازه را ترک کرده است. آنطور که شاگردم می‌گفت، قبل از رفتن همسرم، فردی با موبایل او تماس گرفته بود. با این شکایت، تحقیقات کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی زیرنظر قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران آغاز شد. مأموران تماس‌های زن ناپدید‌شده را مورد بررسی قرار دادند و به مردی آشنا رسیدند؛ جوانی به نام فرزین که از مشتریان دائمی مغازه زن‌گمشده و همسرش بود اما از مدتی قبل با آنها دچار اختلاف شده بود. آنطور که شوهر فهیمه می‌گفت، فرزین از 5سال قبل با آنها در کار خرید و فروش لبنیات فعالیت داشته است اما 900میلیون تومان به این زوج بدهکار بود. با به‌دست آمدن این اطلاعات، مأموران راهی محل زندگی فرزین شدند، اما او فراری شده بود. در این شرایط دستور بازداشت وی صادر شد تا اینکه مأموران موفق شدند چند روز پیش وی را دستگیر کنند.

 

 

مرد جوان در بازجویی‌ها اسرار ناپدید شدن فهیمه را فاش کرد و گفت که او را به قتل رسانده است. وی توضیح داد: من از 5 سال قبل با مقتول و شوهرش مراوده کاری داشتم. مدتی قبل یک میلیارد تومان از آنها لبنیات خریدم؛ 100میلیون تومان را نقدا پرداخت کردم و مابقی را 3چک 300میلیونی به آنها دادم. اما با مشکل مالی روبه‌رو شدم و نتوانستم بدهی‌ام را پرداخت کنم. از سوی دیگر زن و شوهر می‌خواستند طلبشان را بدهم و برای همین تصمیم گرفتم هرطور شده، چک‌هایم را از آنها بگیرم. وی ادامه داد: روز حادثه به فهیمه (مقتول) زنگ زدم و گفتم می‌خواهم بدهی‌ام را بپردازم. او با چک‌ها به سر قرار آمد.  به او آبمیوه مسموم دادم. پس از آنکه بیهوش شد، چک‌هایم را از کیفش برداشتم و پاره کردم. سپس از ترس دستگیری او را  با روسری‌اش خفه کرده و جسدش را کنار رودخانه‌ای در لواسان  رها کردم. با پیدا شدن جسد مقتول، تحقیقات از متهم ادامه دارد.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها