آخرین اخبار
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
ترامپ و هریس خود را برای مناظره آماده می‌کنند؛ رقابت نزدیک در ۶ ایالت کلیدی
بازدید:۲۱۶
صد آنلاین | نامزد‌های انتخاباتی آمریکا در آستانه نخستین مناظره، خود را برای این رویداد مهم انتخاباتی آماده می‌کنند.
کد خبر : ۱۱۰۵۴۱

به گزارش صد آنلاین، در حالی که تنها ۳ روز تا رویارویی دونالد ترامپ، نامزد انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه و کامالا هریس، نامزد انتخاباتی حزب دموکرات، در فیلادلفیا باقی‌‎مانده است، رئیس‎جمهور سابق آمریکا در یک سازمان بزرگ کارگری در ایالت کارولینای شمالی سخنرانی کرد.

همزمان با این سخنرانی ترامپ، هریس برای مناظره در پیتسبورگ آماده می‌شود؛ نامزد حزب دموکرات در حالی که با دستیارانش در هتلی در پیتسبورگ برای رویارویی با دونالد ترامپ حضور دارد، پاسخ به پرسش‌های مربوط به سیاست‌ها را بررسی می‌کند.

امتناع متحد ترامپ از تایید وی

نیکی هیلی، نامزد سابق جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس، از گفتن اینکه آیا ترامپ «گزینه مناسب» است، امتناع کرد.

فرماندار پیشین کارولینای جنوبی که در زمان ترامپ به‎عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل فعالیت می‌کرد، در جریان مبارزات اولیه خود از منتقدان ترامپ بود، اما از آن زمان به بعد از وی حمایت کرد.

ترامپ بار دیگر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ را به چالش کشید

ترامپ در سخنرانی خود در بزرگ‌ترین اتحادیه مجری قانون آمریکا در کارولینای شمالی، اتهام‌های گذشته در مورد درستی نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ را تکرار کرد و از افسران پلیس خواست که مراقب تقلب در انتخابات باشند.

رئیس‎‌جمهور سابق آمریکا پس از تایید فرمان برادری پلیس، افسرانی را که برای سخنرانی او در شارلوت جمع شده بودند تشویق کرد تا بر تقلب در انتخابات نظارت کنند.

حمایت دیک چنی از هریس

دیک چنی، معاون پیشین رئیس‎جمهور آمریکا، با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که به کامالا هریس رای خواهد داد.

 

این بیانیه می‌گوید: در تاریخ ۲۴۸ ساله کشور ما، هرگز فردی وجود نداشته که تهدیدی بزرگ‌تر از دونالد ترامپ برای کشور ما باشد؛ او سعی کرد انتخابات گذشته را با استفاده از دروغ و خشونت بدزدد تا پس از رد نتیجه انتخابات، خود را در قدرت نگه‌دارد.

نظر سنجی سی‌ان‌ان در ۶ ایالت کلیدی

براساس نظرسنجی‌های جدید سی‎ان‎ان که در هر ایالت انجام شده، مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ با چشم‌اندازی متفاوت در ۶ ایالت کلیدی آغاز می‌شود.

کامالا هریس نسبت به ترامپ در میان رای‌دهندگان احتمالی در ویسکانسین و میشیگان برتری دارد، در حالی که ترامپ در آریزونا پیشتاز است.

ترامپ و هریس رأی‌دهندگان احتمالی را تقریبا به‌طور مساوی در جورجیا، نوادا و پنسیلوانیا تقسیم کردند.

در هر یک از آنها، به‎طور متوسط ​​۱۵ درصد از رای‌دهندگان احتمالی می‌گویند که هنوز به‎طور قطعی در مورد انتخاب خود تصمیم نگرفته‌اند.

رای‌دهندگان احتمالی در ویسکانسین ۵۰ درصد برای هریس در برابر ۴۴ درصد برای ترامپ و در میشیگان ۴۸ درصد برای هریس در برابر ۴۳ درصد برای ترامپ است.

 در آریزونا، نتیجه نظرسنجی نشان می‌دهد که ترامپ ۴۹ درصد در مقابل هریس ۴۴ درصد است، در جورجیا و نوادا، ۴۸ درصد برای هریس در برابر ۴۷ درصد برای ترامپ و در پنسیلوانیا، نامزد‌ها با ۴۷ درصد مساوی هستند.

مهر

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها