آخرین اخبار
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
بازدید:۱۶۸
صد آنلاین | یکی از کاربران سایت صد آنلاین ضمن گلایه از اداره ثبت اسناد گرمی گفت : حدود 2 سال است که سه بار تشکیل پرونده داده ام ولی در 2 بار گذشته پرونده به بایگانی رفته و الان هم با وجود 3 ماه گذشته می گویند رئیس بنیاد مسکن شهرستان گرمی عوض شده است و روال استعلام دستی شده و باید فرایند دوباره طی شود و این یعنی حداقل 6 ماه دوندگی مجدد و تحمیل واریز فیش های جدید به حساب دولت!
کد خبر : ۱۱۰۲۴۴

به گزارش صد آنلاین ، یکی از کاربران سایت صد آنلاین ضمن گلایه از اداره ثبت اسناد گرمی گفت : حدود 2 سال است که سه بار تشکیل پرونده داده ام ولی در 2 بار گذشته پرونده به بایگانی رفته و الان هم با وجود 3 ماه گذشته می گویند رئیس بنیاد مسکن شهرستان گرمی عوض شده است و روال استعلام دستی شده و باید فرایند دوباره طی شود.


این کاربر برای ما نوشته است : نظارت بر روند اجرای خدمات منظم به روستاییان در این شهر وجود ندارد و با تعویض یک مدیر تمام آئین نامه های و روال و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی شهرستان به هم می ریزد و مثلا استعلامات برخط تبدیل به استعلام دستی می شود و باید مراجعه کننده از این اداره به آن اداره مدام در حال حرکت باشد . این درحالی است که تعرفه خدمات هم به شدت افزایش یافته است.

 

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها