آخرین اخبار
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
بازدید:۵۲۴
روز گذشته مرگ ۲ نفر و مصدومیت ۱۰ نفر دیگر در حوادث رانندگی محورهای خوزستان و آتش‌سوزی یک انبار ثبت شد.
کد خبر : ۱۰۹۵۳۶

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص حوادث ۱۱ شهریور در محورهای تحت پوشش این دانشگاه، گفت: در پی برخورد دو خودروی تندر ۹۰ و سمند در محور آبادان به اهواز بلافاصله سه تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

افشین دریانبرد افزود: در این حادثه متاسفانه یک زن ۵۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و چهار نفر دیگر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان معرفی زاده منتقل شدند. 


همچنین سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در خصوص تصادفات این روز، گفت: در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ که روز ۱۱ شهریورماه در کیلومتر ۴۰ محور هفتکل - اهواز رخ داد، یک مرد ۴۰ ساله کشته شد.

عارف اصل شرهانی افزود: در این حادثه یک پسربچه هشت ساله و سه مرد ۳۳، ۴۱ و ۶۰ ساله نیز مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: همچنین در حادثه آتش‌سوزی انبار روغن که عصر روز گذشته در بلوار کارگر اهواز رخ داد، دو مرد ۳۴ و ۳۵ ساله دچار مشکل تنفسی شدند که آنان نیز توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

 

انتهای پیام/21111ض

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها