آخرین اخبار
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
قتل مرد ۴۸ ساله با ضربه چاقو در ایجرود
بازدید:۲۰۴
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: مرد ۴۸ ساله به ضرب چاقو در یک نزاع در روستای ینکن میرزا الماسی به قتل رسید و قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاه خود دستگیر شد.
کد خبر : ۱۰۹۱۰۰

به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: مرد ۴۸ ساله به ضرب چاقو در یک نزاع در روستای ینکن میرزا الماسی به قتل رسید و قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاه خود دستگیر شد.

 

 

سرهنگ محمد معصومی راد روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر، افزود: در پی وصول خبر نزاع در روستای ینکن میرزا الماسی بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.  وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل فراری را در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و او را با هماهنگی های لازم با مرجع قضایی طی عملیاتی منجسم دستگیر کردند. سرهنگ معصومی راد با اشاره به انتقال قاتل ۲۶ ساله به پلیس آگاهی و اعتراف او به ارتکاب قتل، گفت: این شخص در بازجویی های اولیه، انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات قبلی و ایجاد مزاحمت های پی در پی مقتول عنوان کرد. فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از تشکیل پرونده مقدماتی در این خصوص خبر داد و یادآور شد: با بازسازی صحنه قتل متهم جهت ادامه فرایند دادرسی روانه زندان شد.   

 

ایرنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها