آخرین اخبار
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴
بازدید:۶۷۰
رئیس هیئت مدیره استقلال مدعی شد که این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، همچنان زمان دارد.
کد خبر : ۱۰۹۰۰

حجت کریمی رئیس هیئت مدیره استقلال در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی درباره خطر کسر امتیاز از این باشگاه پاسخ داد: اینکه درباره کسر امتیاز و بستن پنجره گفته اند، چنین نیست. ما 2 هفته زمان داریم تا مبلغ رأی صادره را پرداخت کنیم و به مشکل نخوریم تا پنجره بسته نشود. بعد از اینکه پنجره بسته شد، باز هم هر زمانی که پول پرداخت شود، پنجره باز می شود. موضوع کسر امتیاز برای زمان اکنون نیست و برای آراء بعدی است.


وی در پاسخ به سوال مجری برنامه که اکنون استقلال 2 هفته زمان دارد تا موضوع را حل کند، گفت: بله طبق رأی صادر شده، ما تا آخر ماه (فروردین) باید این پول را پرداخت کنیم. اگر نشد، پنجره بسته می شود. هر زمان نیز مبلغ را پرداخت کنیم، پنجره باز می شود. هواداران نگران نباشند، من به هواداران قول می دهم که ان‌شاءالله این اتفاق رخ ندهد. کسر امتیاز به هیچ عنوان صحت ندارد. این فضای مجازی است که این مسائل را مطرح کرده و هواداران را نگران می کنند.

او در پاسخ به تأکید مجری برنامه مبنی بر اینکه هر اتفاقی رخ دهد و اگر بدهی پرداخت نشود، امتیازی از استقلال کسر نمی شود، گفت: بله این فصل امتیازی از استقلال کسر نمی شود و هواداران خیالشان راحت باشد.

رئیس هیئت مدیره آبی ها در پاسخ به این سوال که از سمت فدراسیون فوتبال گفته می شود استقلال به طور قطعی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده، اظهار داشت: این مسئله نیز صحت ندارد. من شنیده ام که گفته اند نامه از AFC آمده است. اگر چنین نامه ای هست، آن را نشان دهند. به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. استقلال تا 25 خرداد زمان دارد تا مدارکش بررسی شود.

حجت کریمی در مورد اینکه گفته می شود بارگذاری مدارک به پرداخت مطالبات ارتباطی ندارد، اظهار داشت: بارگذاری ها انجام شده است. یک سری از مدارک انجام شده است و مسائل دیگر که اتفاق افتاد. متأسفانه هجمه زیادی را سر مسئله استراماچونی وارد کردند و یک فضایی را ساختند و این مشکلات به وجود آوردند. هواداران خیالشان راحت باشد، به هیچ عنوان کسر امتیاز نخواهیم داشت. من فقط به این دلیل مصاحبه کردم که این نگرانی را رفع کنم.

او درباره روند نتیجه گیری مثبت استقلال نیز اظهار داشت: بچه ها زحمت می کشند و با این شرایط سخت، دلی جلو می روند و باید از همه آنها تشکر کنیم.

رئیس هیئت مدیره آبی ها درخصوص واگذاری کمپ ناصر حجازی به یک کارگزار برای تکمیل و مرمت کمپ، پاسخ داد: به هیچ عنوان این مسئله صحت ندارد. اگر هم این اتفاق بخواهد رخ بدهد، سازمان خصوصی سازی باید اجازه بدهد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها