آخرین اخبار
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
بازدید:۲۹۵
صد آنلاین | شهرداری تهران گزارش مالی و هزینه های انجام شده در مجتمع رسانه ای کندو را به مردم بگوید.
کد خبر : ۱۰۸۵۹۴

به گزارش صد آنلاین، مرکز روابط عمومی شهرداری تهران در دوره زاکانی اقدام به راه اندازی مجتمع تولیدان رسانه ای تهران کرده است که از عملکرد این مجموعه و هزینه ها و بودجه آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

جا دارد شورای شهر تهران گزارش حسابرسی این مجموعه را به مردم و افکار عمومی گزارش دهد.


 

در سایت این مجتمع این گونه آمده است : 

تولیدات رسانه‌ای در فضای مسائل شهری نیازمند توجه به پیش‌نیازها و رویکردی مسئله‌محور به موضوعات ارتباطی است. در حال حاضر نبود این رویکرد و نیاز شهرداری تهران به تولیدات رسانه‌ای درخور، انگیزه ما شد برای اولین قدم‌ها در کندو. جایی‌که تیم‌ها و افراد مستعد و خلاق را در مرکز توجه قرار دادیم تا یک بازی برد-برد را شروع کنیم.

از یک سمت ظرفیت‌های شهرداری تهران می‌تواند از مسیر حرکت افراد و مجموعه‌های کمتر شناخته شده و نوپا حمایت و از طرف دیگر با ساخت محصولات رسانه‌ای باکیفیت و خلاقانه، پیش‌نیازهای شکل‌‎گیری فناوری رسانه‌ای را تأمین کند.

این روند با مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران نیز همخوانی دارد؛ جایی که می‌تواند مسیر ورود به بازار کار را برای استعدادهایی که از حمایت برخوردار نبوده‌اند هموار کند. ما امیدواریم در راستای این مسئولیت اجتماعی قدم‌های مثبتی برداریم.


معتقدیم برای تغییر و پیش رفتن باید جنگید، چه در قالب تلاش‌های فردی و چه در شکل تیم. ما اسم «کندو» را انتخاب کردیم تا یادآور کلونی‌های ساخت‌یافته باشیم؛ جایی که تلاش‌های فردی و تیمی در راستای هدفی بزرگ قرار دارند. جایی که جسارت برای تغییر و روبروشدن با روندها و ساختارها وجود دارد. در کندو می‌دانیم لازمه تغییر، نوآوری و پشتکار است و برای این ضرورت تلاش کردیم ساختاری چابک فراهم کنیم تا دست خلاقیت در آن باز باشد.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها