آخرین اخبار
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
ترامپ: هریس در سخنرانی‌اش مسائل مهم را نادیده گرفت
بازدید:۵۶
صد آنلاین | «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از سخنرانی رقیب دموکرات خود، «کامالا هریس» انتقاد کرد و گفت او در این سخنرانی به مسائل مهم نپرداخته است.
کد خبر : ۱۰۷۲۷۱

به گزارش صد آنلاین، «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از سخنرانی رقیب دموکرات خود، «کامالا هریس» انتقاد کرد و گفت او در این سخنرانی به مسائل مهم نپرداخته است.

هریس شب گذشته در کنوانسیون ملی حزب دموکرات در شیکاگو سخنرانی کرد و به صورت رسمی به نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بدل شد.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود به نام «تروث سوشال» نوشت: «او (هریس) به چین هیچ اشاره‌ای نکرد، به شکست هیدرولیکی (فرایندی برای آزادسازی نفت و گاز با تزریق مایعات به شکاف‌های زیرزمینی) اشاره نکرد، به مسئله انرژی اشاره نکرد، به شکل معنی‌داری به جنگ روسیه و اوکراین اشاره نکرد.»

در ادامه پیام این نامزد انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا آمده است: «او به مسائل بزرگ روز که کشور ما را نابود می‌کنند، اشاره نکرد. ۶۰ میلیون نفر در ایالات متحده در فقر هستند و او درباره آن‌ها حتی صحبت هم نمی‌کند!»

هریس در این سخنرانی مهم خود که حدوداً ۴۰ دقیقه‌ به طول انجامید، تنها یک دقیقه را به درگیری اوکراین اختصاص داد و متعهد شد که «قاطعانه» در کنار کی‌یف خواهد ایستاد.

مهر
اشتراک گذاری:
ارسال نظر