۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
پلمب صرافی غیرمجاز در خیابان شریعتی تهران
بازدید:۵۶۶
صد انلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری چهار فعال غیرمجاز ارزی که اقدام به راه‌اندازی یک صرافی بدون مجوز کرده بودند در محدوده خیابان شریعتی خبر داد.
کد خبر : ۱۰۵۳۶۸

 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان شریعتی شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد افرادی بدون مجوز اقدام به ایجاد یک صرافی و نصب تابلوی سکه و صراف بر سر در آن کرده‌اند.

 

 

 

پلمب صرافی غیرمجاز در خیابان شریعتی تهران

 

 

وی با بیان اینکه پیش از این نیز پلیس امنیت اقتصادی با این افراد برخورد و آنان را به دلیل انجام معاملات ارزی غیر مجاز دستگیر کرده بود، گفت: متاسفانه این افراد مجددا و پس از آزادی اقدام به فعالیت غیرمجاز ارزی کرده بودند که در همین راستا عوامل پلیس با اخذ مجوز قضایی نسبت به دستگیری این چهار نفر و پلمب دفتر مذکور اقدام کردند.

 افشاری با اشاره به انجام بازرسی از این دفتر گفت:‌ماموران در جریان بازرسی انجام شده انواع واحد ارز شامل ۳۰۰۰ دلار کانادا، ۱۰ هزار لیر ترکیه، ۹۲۰۰ دلار و ۵۴۵۰ یورو را کشف کردند. همچنین تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیر مجازی ارزی نیز از این محل کشف شد.

به گفته رئیس پلیس امنیت در همین راستا برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 
ایرنا
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها