آخرین اخبار
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۷
بازدید:۹۷۷
صد آنلاین | مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۲۰۰ موسسه و خانه قرآنی استان در کنار موسسات زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنند، گفت: همچنین ۷۰ امام محله نیز در مناطق مختلف استان مشغول خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر : ۱۰۴۶۰

 حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست تبیینی مجامع اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با بیان اینکه تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب با راهبرد کلان برنامه‌های خود را در امتداد فعالیت‌های گذشته ادامه می‌دهد، که یکی از این موارد مردمی کردن تبلیغات است، اظهار داشت: گفتمان‌سازی یکی از رویکردهای جدید در کنار مردمی سازی از وظایف این اداره کل است تا اسلام ناب محمدی را در جامعه ترویج دهد.

 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف حضور جدی داریم، تصریح کرد: در این زمینه حضور فعالانه‌ای در عرصه رسانه داریم و در این زمینه برنامه‌های خوبی در حال تدوین و تولید است.

 

 

وی با بیان اینکه  ۲۰۰ موسسه و خانه قرآنی استان در کنار موسسات زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: همچنین ۷۰ امام محله نیز در مناطق مختلف استان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۷۰۰ هیأت حسینی در استان فعال است، اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ مداح فعال در استان داریم که از طریق کانون مداحان و کانون دعبل خزایی بر آنها نظارت داریم.

 


احمدی با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌ها، کانون‌های فرهنگی را فعال کرده‌ایم و در این زمینه توانستیم به برخی مواردی که خواسته مقام معظم رهبری بوده برسیم و در راستای آنها تلاش کنیم، ادامه داد: در بحث‌های تربیتی و بانوان نیز اقدامات خوبی در استان شکل گرفته و در حال انجام است و با این طرفیت‌هایی که داریم و ایجاد می‌شود.

 


433333

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها