آخرین اخبار
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
صادق خانی که تخصص فقط در باتری دزدی داشت
بازدید:۱۰۰۹
صد آنلاین | دزدی که حدود یک ماه قبل از زندان آزاد شده است ، دوباره در حالی به چنگ پلیس افتاد که با سرقت یک دستگاه موتورسیکلت،باتری دزدی می کرد.
کد خبر : ۱۰۳۷۶۴

به گزارش صد آنلاین،  ماموران گشت نامحسوس کلانتری آبکوه مشهد در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، به جوان موتورسواری مشکوک شدند که کاپوت یک دستگاه خودروی آردی را در بولوار خیام بالا داده بود و کابل باتری را قطع می کرد.

 

صادق خانی که تخصص فقط در باتری دزدی داشت

 

 

در همین حال ماموران با مشاهده یک باتری دیگر که روی ترک موتورسیکلت بود،دیگر تردیدی نداشتند که با سارق قطعات خودرو روبه‌رو شده اند. طولی نکشید که نیروهای گشت انتظامی با دستور ویژه سرهنگ روح ا... لطفی(رئیس کلانتری آبکوه) وارد عمل شدند تا دزد باتری را دستگیر کنند اما او با مشاهده خودروی پلیس پا به فرارگذاشت.در عین حال نیروهای گشت سمج تر از آن بودند که دزد اموال مردم را رها کنند به همین دلیل در یک تعقیب و گریز پلیسی بالاخره او را دستگیر کردند  و به مقر انتظامی انتقال دادند.

بررسی ها نشان داد که دزد جوان معروف به «صادق خان» است و سوابق متعدد کیفری دارد. با هدایت متهم به دایره تجسس کلانتری مشخص شد که موتورسیکلت نیز سرقت ی است. بنابراین متهم مذکور در بازجویی های فنی اعتراف کرد: یک ماه قبل از زندان آزاد شدم و با سرقت موتورسیکلت ،به باتری دزدی روی آوردم . وی گفت: تاکنون بیش از 10 باتری خودرو را از مناطق کوی امیرالمومنین(ع) و بولوار شهید فرامرز عباسی سرقت کرده ام و به مالخر لوازم سرقتی فروخته ام. گزارش روزنامه خراسان حاکی است:در حالی که تلاش ماموران برای دستگیری مالخر آغاز شده بود، دو مالباخته  نیز دزد جوان را شناسایی کردند و بدین ترتیب وی با تشکیل پرونده  مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

مهر

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها