آخرین اخبار
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
دستگیری قاتل فراری که طعمه قاچاق‌برهای کلاهبردار شد
بازدید:۹۲
صد انلاین | متهم به قتلی که در فرار غیرقانونی از کشور ناموفق بود، در خانه یکی از اقوامش در پردیس دستگیر شد.
کد خبر : ۱۰۳۷۱۸

 

به گزارش صد آنلاین،  این متهم به قتل به نام کاوه یک ماه پیش در یک درگیری خیابانی پسری را به قتل رساند و گریخت و از همان موقع به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران تحت تعقیب قرار داشت. او زمانی که از خروج غیرقانونی از کشور نا‌امید شد، به خانه یکی از اقوامش در پردیس رفت و عاقبت در آنجا دستگیر شد.

 
 
دستگیری قاتل فراری که طعمه قاچاق‌برهای کلاهبردار شد
 
 

کاوه حذود یک ماه پیش با دوست دخترش به کافه‌ای درغرب تهران رفت و وقتی از کافه بیرون آمدند مدتی در خیابان بودند. اما دو پسر به سمت‌شان رفتند و از آنها خواستند از آنجا بروند. همین موضوع باعث بگو مگو و درگیری لفظی و سپس زد و خورد شد. کاوه که در این دعوا کتک خورده بود سریع به مغازه جگرکی برادرش که همان حوالی بود، رفت و دقایقی بعد با چاقو و انبر زغال برگشت و دوان دوان به سمت دو جوانی رفت که با او درگیر شده بودند. کاوه یکی از آنها را با ضربه‌های چاقو مجروح و فرار کرد. همان جراحت منجر به مرگ فرد مجروح شد و کاوه پس از آن به یکی از روستای مرزی در شرق کشور رفت تا از آنجا به پاکستان برود.

متهم که به خاطر تحت تعقیب بودن نتوانست تصمیم درستی بگیرد سراغ قاچاق‌برانی رفت که سرش کلاه گذاشتند. به این ترتیب او که همچنان نگران بود مجبور به بازگشت شد، ولی نمی‌توانست به تهران برگردد، بنابراین به پردیس و خانه یکی از اقوامش رفت و در نهایت بازداشت شد و به کاری که انجام داده بود، اعتراف کرد.

 
مهر
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها