آخرین اخبار
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کلاهبرداری دو میلیاردی  از حساب های مردم با ارسال لینک های آلوده
بازدید:۱۰۳
صد انلاین | فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری باند سه نفره کلاهبرداران دو میلیارد ریالی در کاشان خبر داد.
کد خبر : ۱۰۳۶۹۲

به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری باند سه نفره کلاهبرداران دو میلیارد ریالی در کاشان خبر داد.

 

کلاهبرداری دو میلیاردی  از حساب های مردم با ارسال لینک های آلوده

 

 

سرهنگ ایرج کاکاوند از انهدام باند فیشینگ در کاشان خبر داد و اظهار داشت: این باند فیشینگ سه نفره بودتد که با ارسال پیامک حاوی لینک‌های آلوده از حساب هموطنان برداشت می‌کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این افراد با هویت مجازی جعلی اقدام به ترغیب و تطمیع افراد با روش‌های مختلف نظیر ارسال پیامک حاوی لینک‌های آلوده با محتوای شکواییه قضایی یا همان ثنا و سهام عدالت می‌کنند وه مأموران موضوع را در دستور کار قرار دادند. فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: در این راستا کارشناسان پلیس فتا پس از انجام اقدامات سرانجام سه نفر اعضای این باند را شناسایی و در چند عملیات جداگانه آنها را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند. وی با اشاره به کشف تعداد هفت قطعه سیم کارت با هویت افراد مختلف و همچنین سه دستگاه گوشی تلفن همراه که به وسیله آنها متهمان اقدامات مجرمانه خود را انجام می‌دادند، تاکید کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند. کاکاوند گفت: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد این افراد در مدت شش ماه فعالیت مجرمانه خود توانستند بیش از 17 هزار پیامک جعلی به هم‌وطنان ارسال و از این طریق بالغ بر دو میلیارد ریال از حساب‌های بانکی آن‌ها برداشت کنند. 

 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها