۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
فرمانده مرزبانی استان گلستان خبر داد:

کشف بیش از پنج هزار نخ سیگار قاچاق در گلستان

کشف بیش از پنج هزار نخ سیگار قاچاق در گلستان
بازدید:۲۶۱
صد انلاین | حاتمی گفت: مامورین پس از بازدید و بررسی در پست کنترل و مراقبت مرزی از خودروی ترانزیتی خارجی تعداد پنجاه و سه هزار و ششصد نخ سیگار که به صورت بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف نمودند.
کد خبر : ۱۰۳۶۵۶

 

 

به گزارش صد آنلاین، فرماندهی مرزبانی استان گلستان از کشف سیگار قاچاق در منطقه پست و کنترل اینچه برون خبر داد.

 

کشف بیش از پنج هزار نخ سیگار قاچاق در گلستان

 

 

سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان ضمن عرض خدا قوت وخسته نباشید به مرزبانان و تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله منابع و مخبرین مبنی بر قاچاق سیگار به داخل گمرک مرزی اینچه برون و جاسازی آن در کابین خودرو ترانزیتی و انتقال آن به کشور ترکمنستان، این خبر در دستور کار مامورین پست کنترل و مراقبت مرزی قرار گرفت.
وی با اشاره به حضور به موقع و اشراف اطلاعاتی مرزبانان و شناسایی و تحت نظر داشتن قانون گریزان درحوزه مرزی افزود: مامورین پس از بازدید و بررسی در پست کنترل و مراقبت مرزی از خودروی ترانزیتی خارجی تعداد پنجاه و سه هزار و ششصد نخ سیگار که به صورت بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف نمودند.
 وی یادآور شد: حسب دستور مقام قضایی پاسپورت متهمین توقیف و خودروی مذکور در محوطه گمرک پارک و سیگار ها تحویل انبار تملیکی گردید که در این خصوص پرونده ای تشکیل و موضوع از طریق پاسگاه و مرجع قضایی تحت رسیدگی می باشد.
 فرمانده مرزبانی استان در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان با رصد واشراف اطلاعاتی درحوزه مرزی اجازه هنجارشکنی را به احدی نخواهند داد ومرزبانان این فرماندهی با تلاش و حساسیت بالا با هرگونه جرایم مرزی از جمله ورود و خروج غیر مجاز، شکارچیان غیر مجاز، مشروبات الکلی و... مقابله خواهند کرد. 

مهر

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها