آخرین اخبار
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴
بازدید:۱۰۹
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از دستگیری عامل کلاهبرداری 10 ‌میلیارد ریالی فروش خوراک تقلبی مرغ‌های گوشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی طرح شکایتی از سوی یکی از دامداران در رابطه با تلف شدن مرغ‌ها بر اثر مصرف دانه‌های تقلبی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
کد خبر : ۱۰۳۴۶۴

 سرهنگ ملک‌حسین چگنی افزود: شاکی این پرونده مقدار 25 تن خوراک مرغ برای استفاده در واحد تولیدی خود خریداری و در محل تخلیه کرده بود. اما پس از استفاده این خوراک‌ها، متوجه تلف شدن طیور پرورشی خود شد.

وی به دلایل تقلبی بودن این خوراک‌های مرغ اشاره کرده و ادامه داد: با نظریه کارشناسان اداره بهداشت و آزمایش‌های انجام شده مشخص شد خوراک‌های مرغ خریداری شده تقلبی بوده و دارای مقدار زیادی ناخالصی از نوع پودر آجر ساختمانی است.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی، دستگیری فروشنده دانه‌های خوراکی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. در این راستا با اقدامات فنی متهم در دلیجان دستگیر شد و به بزه خود اعتراف کرد.

 

 

چگنی تصریح کرد: متهم به عنوان فروشنده، پس از تحویل بار از انبار مرکزی، بخش زیادی از بار را در مکانی واقع در یک استان دیگر تخلیه کرده و سپس از پودر آجر به همان رنگ استفاده کرده و در نهایت بار را به میزان بارنامه در محل تخلیه کرده است. 

 

انتهای پیام/21111

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها