آخرین اخبار
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۱
سردرگمی 400 خریدار خانه در محدوده سه راه آذری تهران بعد از 11 سال / درخواست از قوه قضاییه
بازدید:۱۰۲۲
صد آنلاین | یکی از مخاطبین سایت صد آنلاین با ارسال پیامی از توقف تحویل واحد های مسکونی در سه راه آذری بعد از 11 سال خبر داد .
کد خبر : ۱۰۳۳۹

به گزارش صد آنلاین ، یکی از مخاطبین سایت صد آنلاین با ارسال پیامی از توقف تحویل واحد های مسکونی در سه راه آذری خبر داد .

 

 

متن پیام مخاطب: 

 

قرض از مزاحمت من از طرف 400 نفر از مردمی که از سال 1391اقدام به پیش خرید واحد مسکونی واقع در شهرک پارسه به آدرس سه راه  آذری خیابان شهید جرجانی انجام دادیم.

 

طبق قرداد با سازنده قرار به تحویل در سال 94 بود که اینکار انجام نشد وبا توجه به اتمام ساخت ساختمانها هر سال وعده به تحویل واحدها به خریداران داده میشه  بعد از گذشت 11 سال هنوز اینکارانجام  نشده است .

 

و هرساله پول بیشتر بابت تحویل واحد از مردم طلب میکنن وتمام خریداران که از قشر ضعیف جامعه هستند که با هزاران امیدجهت خانه دار شدن با هزار جور قرض تونستن پول واحدهارو بدند.

 

حتی تعداد زیادی از خریداران پول تحویل موقتم دادن هنوز به واحدشون نرسیدند.

 

با توجه به بالا رفتن بیش از اندازه اجاره بها فشار زیادی بهشون وارد شده اکثرا واقعا نا امید شدند.

 

در ضمن ما 4 سال هست که شکایت کرده ایم هنو درگیر دادگاه هستیم .

 

انتهای خبر/223333

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علیرضا
Poland
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸
همانطور که درنوشته فوق ذکر شده است فروشنده از تحویل آپارتمانی امتناع مینماید در حالی که تمامی ثمن معامله را دریافت نموده است.
شکایت مطروحه نیز در دادگاه در پیچ خم بروکراسی گرفتار و شاکیان بی خانه دربدر از این وضعیت .
بابک رجبی
Netherlands
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶
متاسفانه افرادی با رانت به پروژه می رسند و با پول مردم شروع می کنند به ساخت و ساز و طمع و آز نمی زاره حق مردم و بدن .الان همه خریداران با مشکل مسکن مواجه هستند و باید اجاره های میلیونی بدن و این سازنده بی وجدان دنبال اینه از مردم بیشتر بتیغه ...دستگاه قضائی هم که ....
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها