آخرین اخبار
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
«کامالا هریس» دستیاران «باراک اوباما» را به ستاد انتخاباتی خود افزود
بازدید:۲۶۳
صد انلاین | هریس دستیاران ارشد اوباما را به کمپین ریاست جمهوری خود اضافه می کند.
کد خبر : ۱۰۳۲۱۶

 

به گزارش صد آنلاین،  رویترز نوشت: کامالا هریس، سه مشاور جدید، از جمله استراتژیست های ارشد که دو نامزدی پیروز انتخابات ریاست جمهوری باراک اوباما، رئیس جمهور سابق دموکرات را هدایت می کردند، به ستاد انتخاباتی خود اضافه کرده است.

 

«کامالا هریس» دستیاران «باراک اوباما» را به ستاد انتخاباتی خود افزود

 

 

 

«دیوید پلوف» که مدیر ستاد انتخاباتی اوباما در سال 2008 و دستیار ارشد او در پیروزی مجدد او در انتخابات 2012 بود، به عنوان مشاور ارشد به کمپین هریس برای ریاست جمهوری پیوست. «استفانی کاتر» متخصص دموکرات ارتباطات که قبلاً مدیر ارتباطات کاخ سفید و معاون مدیر کمپین انتخاباتی اوباما بود نیز به کمپین هریس پیوست. کاتر به عنوان مشاور ارشد در زمینه پیام‌رسانی استراتژی به کمپین هریس کمک خواهد کرد.

«میچ استوارت» که در هر دو مبارزه انتخاباتی اوباما کار می کرد و به عنوان مشاور ارشد در ایالت های مهم (از نظر کارت الکترال) تخصص دارد سومین فردی است که به ستاد هریس پیوسته است. از سوی دیگر «دیوید بیندر» که عملیات تحقیقات افکار عمومی اوباما را رهبری می کرد، نقش خود را در کمپین هریس برای رهبری عملیات تحقیقات افکار گسترش خواهد داد. همه این افراد تحت نظر «جن اومالی دیلون» رییس ستاد انتخابات هریس کار خواهند کرد.

هریس و ترامپ باید در آبان ماه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کنند.

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها