آخرین اخبار
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
بازدید:۵۰۹
صدآنلاین | پرسپولیس در دو هفته آینده این فرصت را دارد تا قبل از دربی بالاتر از رقیب سنتی قرار بگیرد
کد خبر : ۱۰۲۵۳

یحیی و پسران آماده عملیات بزرگ/ ماموریت مهم قبل از دربی انجام می شود؟

شاید هواداران پرسپولیس امید زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشند ولی آن ها حتما این انتظار را دارند که فصل را بالاتر از رقیب سنتی به پایان برسانند. پرسپولیس در حال حاضر یک امتیاز کمتر از استقلال دارد. با این حال شاگردان گل محمدی با پشت سر گذاشتن ۳ بازی سخت خود مقابل تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان، حالا آماده دو بازی تقریبا راحت مقابل ملوان و مس کرمان خواهند شد.

این درحالی است که استقلال این هفته کار بسیار سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و هفته بعدی هم باید به مصاف هوادار برود. گل محمدی و شاگردانش می خواهند هرطور شده تا قبل از دربی جای استقلال را در رده دوم بگیرند و نیم نگاهی به امتیاز از دست دادن سپاهان داشته باشند. از همین رو برای رسیدن به خواسته خود باید ۶ امتیاز از دو بازی آینده بگیرند و منتظر لغزش آبی ها باشند.

در واقع حالا که قهرمانی دیگر دست پرسپولیس نیست، این بزرگترین ماموریت یحیی و تیمش در این فصل از رقابت های لیگ برتر خواهد بود و باید دید این ماموریت قبل از دربی به سرانجام خواهد رسید یا اینکه پاسخ منفی خواهد بود. البته آن ها نگاهی جدی به جام حذفی خواهند داشت و یکی از مدعیان جدی قهرمانی در آن رقابت ها محسوب می شوند.  

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها