آخرین اخبار
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۲ سال حبس
بازدید:۸۶۲
صد انلاین | زندانی محکوم به قصاص نفس که ۲۲ سال در حبس بود با تلاش شورای حل اختلاف زندان و با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.
کد خبر : ۱۰۲۴۵۵

 

به گزارش صد آنلاین،     مدیر کل زندان‌های استان مازندران گفت: یک زندانی محکوم به قصاص نفس که ۲۲ سال در زندان شهرستان ساری مشغول تحمل کیفر بود با تلاش شورای حل اختلاف زندان، خیرین مازندرانی و با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

 

علی استادی افزود: زندانی م ج که درفروردین سال ۱۳۸۱ باتهام شرارت وچند فقره قتل باتفاق چند تن از همدستان خود به زندان ساری معرفی شده بود، پرونده با طی مراحل گوناگون رسیدگی و منتجر به محکومیت قصاص نفس، دیه و حبس برای وی و همدستانش گردید.

وی ضمن تقدیر از شورای حل اختلاف زندان، خیرین و گذشت و بخشش خانواده مقتول یادآور شد: زندانی نامبرده درطول مدت ۲۲ سال حضور در زندان ساری با فراز و نشیب‌های بسیاری رو به رو بود و با کمک روسای زندان و مسولین فرهنگی توانست تغییرات زیادی در رفتار و گفتار و همچنین مسیر زندگی خود ایجاد کند و از جمله فعالیت‌های نامبرده می‌توان به حضور و فعالیت چندین ساله وی دربخش فرهنگی و همکاری در انجام برنامه‌های مختلف مذهبی اشاره کرد.

 
مهر
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها