۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
اولین واکنش کرملین به ادعای نفوذ روسیه بر انتخابات آمریکا
بازدید:۱۱۹
صد انلاین | سخنگوی کرملین یانیه‌های ادعایی درباره نفوذ روسیه بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را «پوچ» خواند.
کد خبر : ۱۰۲۳۹۸

به گزارش صد آنلاین،  «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: «اتهامات درباره نفوذ روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده پوچ هستند و ما شدیدا آنها را رد می‌کنیم.»

اولین واکنش کرملین به ادعای نفوذ روسیه بر انتخابات آمریکا

 

 

 

 

 

 

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: ادعای دخالت روسیه در حمله به تأسیسات زیرساختی فرانسه بی‌اساس است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از سخنگوی کرملین گزارش کرد: «دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکا از روسیه در جریان کارزار انتخاباتی خود سوءاستفاده می‌کنند.»

انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) با حضور «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه و احتمالا «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات برگزار خواهد شد.

سخنگوی کرملین هم‌چنین با اشاره به ناآرامی‌ها در ونزوئلا در پی پیروزی «نیکولاس مادورو» در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور گفت: «اپوزیسیون ونزوئلا باید شکست را بپذیرد و به پیروز این انتخابات تبریک بگوید.»

 

سخنگوی کرملین در واکنش به تصمیم آمریکا برای تقویت فرماندهی نظامی خود در ژاپن گفت: نیروهای مسلح روسیه، این تصمیم ایالات متحده را تجزیه و تحلیل خواهند کرد.

در پی اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا در روز دوشنبه و پیروزی «نیکولاس مادورو» برای سومین مرتبه، حامیان اپوزیسیون در مرکز کاراکاس، پایتخت این کشور ناآرامی‌هایی را ایجاد کردند.

پسکوف افزود: «ما شاهدیم که اپوزیسیون در ونزوئلا نمی‌خواهد شکست را بپذیرد. آنها باید این کار را بکنند و به پیروز این انتخابات تبریک بگویند. هم‌چنین مهم است که تلاش‌ها برای بی‌ثبات کردن اوضاع ونزوئلا توسط کشورهای ثالث تحریک نشود.»

 

ایسنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها